شنیده‌های انتخاباتی و تحلیلی بر تحرکات سیاسی شرق گلستان

سید نجیب حسینی نظاره گر انتخابات شرق گلستان/ بیعت سیاسیون دو شهرستان با کاندیدای شرق حوزه/ بلاتکلیفی غراوی در دو حوزه انتخابیه

1403-06-29 01:06:21
0
91

براساس شواهد و قرائن و همچنین تحلیل های موجود، سید نجیب حسینی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تنها نظاره گر انتخابات خواهد بود.

به گزارش کلاله خبر، کانال منتسب به پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه در تحلیلی به حواشی انتخابات شرق گلستان پرداخته است؟
در این تحلیل آمده است:
از آذرماه تنور فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ثبت‌نام نامزدهای احتمالی داغ می‌شود. در پی آن هستیم تا در این خصوص تحرکات انتخاباتی را به اطلاع شهروندان برسانیم تا باعث حضور پرشور و شعور انتخاباتی در حوزه انتخابیه شرق گلستان (شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه) شویم.

گفته می‌شود شهرام کوسه غراوی نماینده کنونی حوزه انتخابیه شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گنبدکاووس کاندیدا می‌شود، باوجود تحرکات غراوی در حوزه انتخابیه‌اش قطعا این موضوع صحت ندارد و وی به دنبال راهیابی مجدد از حوزه انتخابیه کنونی به مجلس شورای اسلامی است.
تاکنون دکتر عباسعلی قزل‌سوفلو تنها گزینه‌ای است که از غرب حوزه انتخابیه به‌طور قطع حضور خود در انتخابات را اعلام کرده است.
در محافل مجازی و حقیقی عنوان می‌شود سیدنجیب حسینی کاندیدا سنتی ۵ دوره گذشته؛ این دوره نظاره‌گر انتخابات خواهد بود (فعالین سیاسی معتقداند حسینی در این انتخابات نیز به مانند گذشته حاضر خواهد شد. فعلا وی در سکوت انتخاباتی است تا خود عاملی برای اتحاد بیشتر حوزه انتخابیه برای سبد رایش باشد و به درخواست مردمی وارد انتخابات شود تا بخشی از راه پیروزی برای وی هموار شود)
برای نخستین بار طی ۴۰ سال گذشته دیده می‌شود برخی فعالین سیاسی شهرستان‌های مینودشت و #گالیکش از هم‌اکنون راهی بیعت با کاندیداهای شرق حوزه انتخابیه (کلاله و مراوه‌تپه) هستند، موضوعی که هیچگاه طی ۱۰ دوره گذشته در دور اول انتخابات دیده نشده بود و تنها زمانی که انتخابات به دوره دوم می‌رفت مشاهده می‌شد، شاید تجربه دوره گذشته و وقایع پس از انتخابات عامل این اقدام باشد.
شنیده می‌شود گروهی دیشب با کاندیدا احتمالی مینودشتی در گالیکش جلسه داشتند، به اعتقاد برخی این اقدام برای شکستن سبد رای کاندیداهای غرب حوزه انتخابیه است و هدف این گروه رساندن کاندیدایی از شرق حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار