به علت تعطیلی و کم فروشی:

جریمه 15 میلیونی خبازی های کلاله

1403-06-29 01:06:11
0
88

فرماندار کلاله گفت: ۵ پرونده با مبلغ ۱۵ میلیون ریال جریمه جهت تعطیلی و کم فروشی واحد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع و سهمیه آرد آنان کسر شد.

علی اصغر بیانی فرماندار و رئیس شورای آردو نان شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به محض وصول گزارشات از تخلفات و مشکلات بوجود آمده در زمینه آرد و نان شهرستان، گشت اکیپ بازرسان فرمانداری و صمت در سطح شهر صورت گرفت.

وی افزود: در این گشت ها، ۷۴ واحد خبازی مورد بازدید و بررسی بازرسان ما قرار گرفت و طی بازدید های مستمر و شبانه روزی این تیم، ۵ پرونده با مبلغ ۱۵ میلیون ریال جریمه جهت تعطیلی و کم فروشی واحد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع و سهمیه آرد آنان کسر شد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: باید با متخلفین برخورد جدی شود و همچنین  بازرسان گزاشات مردمی را جدی گرفته و سریعا نسبت به پیگیری آنها اقدام نمایند.

بیانی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان کلاله در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل و یا سایر تخلفات صنفی از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

گفتنی است برخی از نانوایی ها یک روز قبل از گران شدن نان در شهرستان کلاله، اقدام به تعطیلی نانوایی خود کرده بودند تا همان آرد را در روز بعد با قیمت جدید جهت پخت استفاده کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار