پس از بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

زمین فوتبال چمن مصنوعی کلاله و آزادشهر تاپایان سال تکمیل می شود

1403-06-29 04:06:32
0
77

با بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از زمین فوتبال چمن مصنوعی کلاله و آزادشهر، کریمی قول تکمیل این پروژه ها را تا دهه فجر و پایان سال داد.

به گزارش کلاله خبر، حسن کریمی که به همراه علیرضا ابراهیمی نماینده آرادشهر در مجلس شورای اسلامی و امیر غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان از زمین فوتبال شهرستان آزادشهر بازدید می کرد؛ در گفتگو با خبرنگاران گفت: تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای ساخت این مکان ورزشی، زمین چمن، پیست دو و میدانی و فنس‌کشی دور محوطه آن بود که تا این لحظه این تعهدات پایان یافته و به مجموعه شهرستان تحویل داده شده‌است.

156743605

وی افزود: براساس تقاضای مسئولان استانی، شهرستانی و نماینده شهرستان، برای تامین روشنایی زمین چمن مصنوعی و استفاده فوتبال‌دوستان از این فضا در شب تصمیم گرفته شد اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تجهیز این مجموعه به سامانه روشنایی در نظر گرفته شود که بزودی با تخصیص این اعتبار شاهد بهرهمندی محوطه از نور در شب خواهیم بود.

زمین فوتبال چمن مصنوعی کلاله تا پایان سال تکمیل می شود

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ادامه بازدیدهای خود از زمین فوتبال کلاله که با همراهی شهرام کوسه غراوی نماینده شرق گلستان انجام شد؛ قول تکمیل زمین فوتبال چمن مصنوعی کلاله را تا پایان دی ماه سال جاری داد.

براساس توافقات انجام شده با کریمی،سكوی تماشاگران، پیست دو و میدانی، رختكن و سرويس های  بهداشتی این مجموعه نیز، تاپايان سال ٩٨ به اتمام می رسد.

این پروژه که اعتبار اجرای آن نزدیک به دو و نيم ميليارد تومان است؛ پس از تکمیل روشنایی توسط اداره کل ورزش و جوانان و استانداری گاستان، تحویل مسئولین ورزشی شهرستان کلاله می شود.

image 2019 11 7 22 18 10 649 llc

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار