فرمانده سپاه نینوای استان گلستان

بیش از 6 هزار دانش آموز به مناطق جنگی کشور اعزام می شوند

1403-06-29 04:06:22
0
77

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بیش از 6 هزار دانش آموز در سطح استان گلستان به مناطق جنگی کشور در قالب راهیان نور اعزام می شوند.

سردار حسین معروفی در حاشیه اعزام 250 نفر از دانش آموزان شهرستان های کلاله و مراوه تپه به مناطق جنگی جنوب کشور در گفتگو با خبرنگارن گفت: راهیان نور، خصوصا راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

وی افزود: امروز در گام دوم انقلاب نیازمند راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی هستیم تا جوانان امروز با الگو قرار دادن جوانان دیروز، ادامه دهنده اهداف نظام و انقلاب باشند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار داشت: در حوزه دانش آموزی و در سه مرحله 6 هزار نفر به مناطق جنگی کشور اعزام می شوند که در مرحله اول 2 هزار نفر بسیجی خواهر از امروز تا سوم آذر ماه به مناطق یاد شده اعزام می شوند.

سردار معروفی ادامه داد: در مرحله دوم نیز 2 هزار نفر از برادان بسیجی از اول بهمن تا 20 اسفند ماه اعزام خواهند شد.

وی گفت: همچنین در سال جدید، باقی مانده اعزام اول و باقیمانده افرادی که از لیست جا ماندند به تعداد 2 هزار نفر به مناطق جنگی کشور اعزام می شوند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در پایان یادآور شد: در راستای ساد شده، غیر از حوزه دانش آموزی در حوزه اقشار و مردم نیز اعزام داریم و این اعزام ها در ایام تعطیل سال صورت می گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار