امام جمعه کلاله:

چرخ اقتصاد آمریکا را دیگر کشورها می چرخانند/ شایعه گشتن بغدادی تنها یک فریب انتخاباتی است

1403-06-29 03:06:59
0
72

امام جمعه کلاله گفت: آمریکا بزرگترین بدهکار جهانی است و چرخ اقتصاد خود را  طریق چپاول نفت و سرمایه دیگر کشورها می چرخاند.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله گفت: منافقین به عنوان ستون پنجم دشمن، خیانت های زیادی در حق ایران و مردم آن کردند.

وی افزود: در گذشته نفوذ آمریکا به اندازه ای بود که نوکران و سینه چاکان وی در داخل کشور، مطیع بی چون و چرایی آنها بودند؛ تا اندازه ای که دست آمریکا حتی به خون دانش آموزان ما نیز آلوده شد.
امام جمعه کلاله تاکید کرد: در حالی که در آن زمان هیچ کشوری توان و جرات مقابله با آمریکا را نداشت، امام خمینی (ره) جمله آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را در تریبون ها بیان کرد.

وی با بیان نقش آمریکا، اسرائیل و برخی از سران کشورهای عربی در اغتشاشات اخیر لبنان و عراق، گفت: این کشورها نمی توانند وحدت بین ایران و دیگر کشورهای اسلامی را تحمل کنند.

کشیری گفت: کشور آمریکا که خود بیشترین مشکلات و معضلات را دارد؛ نمی تواند منجی دیگر کشورهای باشد و مسلما با عنوان منجی برای چپاول و غارت کشورها به میدان می آید.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: آمریکا بزرگترین بدهکار جهانی است و چرخ اقتصاد خود را طریق چپاول نفت و سرمایه های دیگر کشورها می چرخاند.

وی تصریح کرد: شایعه کشتن ابوبکر بغدادی که نوکر و دست پروده آمریکا و اسرائیل است؛ فریب جدید آنها و با هدف انتخاباتی و در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری امریکا است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار