رئیس ستاد مدبریت بحران شهرستان کلاله:

اعضای ستاد بحران آمادگی لازم برای مقابله با سیل را داشته باشند

1403-06-29 09:06:21
0
67

رئیس ستاد بحران شهرستان کلاله گفت: کليه اعضاي ستاد مديريت بحران شهرستان بايد آمادگي كامل جهت مقابله با بروز احتمالي سيل در فصل پاييز و زمستان را داشته باشند و تمامي امكانات دستگاه هاي اجرايي نيز بايد در خدمت ستاد مديريت بحران باشد.

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت: با هدف آموزش و امادگی دانش آموزان، بیست و یکمین  مانور زلزله همزمان با سراسر کشور در مدارس کلاله برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مانور، دانش آموزان در شرایط بحران قرار گرفته و باعث می‌شود که شیوه رویارویی با زلزله و حوادث پس از آن را بیاموزند.
رئیس ستاد مدیریت بحران کلاله با  اشاره به پيش بيني بارندگي هاي در فصل پاييز و زمستان؛ تاکید کرد: کليه اعضاي ستاد مديريت بحران شهرستان بايد آمادگي كامل جهت مقابله با بروز احتمالي سيل در فصل پاييز و زمستان را داشته باشند و تمامي امكانات دستگاه هاي اجرايي نيز بايد در خدمت ستاد مديريت بحران باشد.
وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان بارندگی های اخیر نقاط ضعف و قوت شهرستان در زمینه های مختلف مشخص گردید، باید اعضا ستاد نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف شهرستان در زمینه مقابله با بحران، اقدام کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار