علی رغم تلاش های اداره کل نوسازی مدارس:

50 مدرسه تخریبی در شهرستان کلاله وجود دارد

1403-07-28 04:07:38
0
63

آقای محمد زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله در جشواره خیرین شهرستان گفت: علی رغم تلاش های فراوان اداره کل نوسازی مدارس، هنوز 50 مدرسه تخریبی دیگر در روستاهای تابعه و شهر کلاله وجود دارد.

 

به گزارش کلاله خبر،در جشنواره خیرین شهرستان کلاله که با حضور آقای کمیلی ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز در سالن شهید عودی شهرستان کلاله بهمراه بود،اقای محمد زاده در سخنرانی خویش به تشریح فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز در سال 91 پرداختند که عبارتند از :

1- ساخت و نوسازی آموزشگاه 3 کلاسه راهنمایی روستای خوجه لرتوسط(خیر مدرسه ساز: مهندس کرمی)

2- ساخت و نوسازی آموزشگاه 3 کلاسه راهنمایی دخترانه دهنه توسط(خیرین مدرسه ساز:آقایان محمدی و مهندس اسلامی)

3- ساخت و نوسازی آموزشگاه 3 کلاسه ابتدایی کورلر توسط(خیرین مدرسه ساز: بانوان خیر تهران)

ایشان در ادامه از جمع آوری مبلغ 4 میلیون و 400 هزار تومان از قلک های دانش آموزی خیرین جوان در سال گذشته خبر دادند و گفتند: خیرین فرهنگی نیز در ماه 850 هزار تومان در این امر خداپسندانه کمک رسانی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون 155 کلاس توسط اداره کل نوسازی مدارس احداث گردیده است که علی رغم این فعالیت های فراوان هنوز 55 مدرسه تخربی در شهرستان کلاله و روستاهای تابعه آن وجود دارد.

از جمله فعالیت طرح تخریب و بازسازی اداره کل نوسازی مدارس نیزعبارتند از:

1- ساخت بزرگترین مجتمع های شبانه روزی دخترانه و پسرانه سطح استان که مجتمع شبانه روزی دخترانه پیشکمر توسط استاندار در سال 91 به بهره برداری رسید و مجتمع شبانه روزی تمرقره قوزی نیز در سال 92 به بهره بردای می رسد.

2 ساخت 155 کلاس در سطح شهرستان و روستاهای تابعه

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار