فرماندار مراوه تپه:

تصاویر/ پیگیر حل مشکلات روستای پالچیقلی یموت شهرستان مراوه تپه هستیم

1403-06-29 09:06:23
0
70

فرماندار مراوه تپه گفت: پیگیر مرتفع کردن ۶ مشکل و  معضل روستای پالچیقلی یموت شهرستان مراوه تپه هستیم.

امانگلدی ضمیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در بازدیدی که به همراه مسئولان راهداری، بنیاد مسکن.، منابع طبیعی، آبفار از روستای پالچیقلی یموت با جمعیت ۱۷۰ نفر بخش مرکزی شهرستان مراوه تپه داشتیم؛ پیگیر مشکلات این روستا شدیم.

وی افزود: پل رودخانه اترک در سیل اخیر تخریب شد و با رایزنی های انجام شده با مدیرکل راهداری گلستان، جهت عبور و مرور عابران پیاده پلی فلزی نصب خواهد شد.
فرماندار مراوه تپه تاکید کرد: احداث مخزن تامین آب شرب و شبکه گداری لوله در داخل روستا یکی از ضروریات می باشد که باید در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.
ضمیر ادامه داد: برای جلوگیری از خسارات سیل، پیگیر دیواره سازی رودخانه های فصلی این روستا خواهیم بود.
فرماندار این شهرستان یادآور شد: در جریان سیل گذشته، بسیاری از منازل روستایی این شهرستان تخریب شد؛ لذا برای تسکین آلام مردم، می طلبد برای احداث واحدهای مسکونی تخریب شده؛ تسریع شود.
وی با اشاره به افزایش جمعیت و همچنین ازدواج جوانان روستا و نیاز به مسکن زوج های جوان، تامین زمین برای مسکن جوانان روستا را امری ضروری دانست.
فرماندار مراوه تپه تاکید کرد: بهسازی و تعریض و شن ریزی راه دسترسی مسیر روستا به قازانقایه از قسمت شمالی رودخانه اترک به طول ۵ کیلومتر باعث تردد آسان مردم روستا می شود؛ لذا برای رفع مشکلات یاد شده به دستگاه اجرایی حاضر در این بازدید، دستورات لازم داده شد.

{gallery}ostani/Farmandari/Maraveh/6_moshkel{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار