فرماندار کلاله:

در صورت مشاهده تخلف انتخاباتی دهیاران و شوراها، به شدت برخورد می کنبم

1403-06-29 11:06:49
0
72

فرماندار کلاله گفت: درصورت مشاهده هرگونه تبلیغات و حضور انتخاباتی دهیار و شورا، بعنوان تخلف به هیات بازرسی معرفی شده و به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش کلاله خبر، فرماندار کلاله در نشست با دهیاران و شوراهای شهرستان کلاله گفت:دهیاران به عنوان مدیران روستایی با انعکاس به موقع مشکلات و گزارش کیفیت خدمات به روستاییان ،مانع از ایجاد نارضایتی های احتمالی شوند و باید بخش عمده ای از مشکلات در همان روستا مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به هجمه هایی که دشمنان بر علیه کشور، انتخابات حساس و مهمی در پیش داریم؛ لذا برای برگزاری یک انتخابات بدون حاشیه نیازمند برگزاری انتخابات بی طرف از سوی دهیاران هستیم.

بیانی تاکبد کرد: شوراها و دهیاران در اجرای انتخابات اصل امانتداری و بی طرفی را رعایت کنند و اگر قصد تبلیغات به نفع نامزدهای انتخاباتی را دارند، ابتدا باید استعفا دهند.

فرماندار کلاله ادامه داد:رعایت قانون انتخابات و اصل بیطرفی و نیز فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری روستاییان در انتخابات، از مهمترین وظایف دهیاران و شوراهاست که بایستی به آن توجه و عمل شود.

وی متذکر شد: درصورت مشاهده هرگونه تبلیغات و حضور انتخاباتی دهیار و شورا، بعنوان تخلف به هیات بازرسی معرفی شده و به شدت برخورد خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار