معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار :

۶۴ درصد از جمعیت شهرستان کلاله را جمعیت روستاها تشکیل می دهد

1403-06-30 12:06:15
0
74

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه ۶۴ درصد جمعیت شهرستان کلاله را جمعیت روستایی تشکیل می دهد، نقش دهیاران و شوراها در خدمات رسانی به مردم خطیرتر می شود.

به گزارش کلاله خبر، امیر غراوی در مراسم روز روستا در شهرستان کلاله اظهار داشت: با توجه به اینکه ۶۴ درصد جمعیت شهرستان کلاله را جمعیت روستایی تشکیل می دهد، نقش دهیاران و شوراها در خدمات رسانی به مردم خطیرتر می شود.

وی افزود: دهیاران و شوراها باید پتانسیل‌ها و شاخص های روستایی را مشخص‌کنند تا بر مبنای آن خدمات لازم ارائه و از ظرفیت سرمایه‌گذاران استفاده گردد‌.
معاون عمرانی استاندار گلستان تاکید کرد: در انجام پروژه و کارها باید هدف گذاری مشخص داشته باشیم؛ چرا که اگر هدف گذاری در کارها نباشد پیشرفتی نخواهیم‌ داشت.
وی در ادامه سخنرانی خود گفت: شوراها و دهیاران تلاش کنند در انجام پروژه های روستایی از مشارکت مردم و بخش خصوص استفاده نمایند و این فرهنگ را در روستا رواج و ترویج دهند و با ایجاد انگیزه، مردم را در توسعه و آبادانی روستا سهیم کنند.

گفتنی است در این همایش فرماندار کلاله، نماینده مردم شرق استان، مدیران کل امور روستایی، دفتر شهری، مدیریت بحران و عشایری نیز حضور داشتند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار