فرماندار گرگان

من دستور بستن ورودی رستوران ها را ندادم/ با کارشناسی مشکل را مرتفع می کنیم

1403-06-30 12:06:12
0
63

فرماندار گرگان گفت: مصوبه شورای ترافیک مبنی بر بستن ورودی رستوران های کمربندی گرگان، قبل از فرمانداری من بوده است.

به گزارش کلاله خبر، کانالی با مطرح کردن بسته شدن ورودی رستورانهای کمربندی غربی گرگان جنب میدان شهید مفتح، در پایان مطلب خود انگشت اتهام را به طرف فرماندار گرگان گرفت.

در این راستا با محمد حمیدی فرماندار گرگان گفتگویی داشتیم و وی در خصوص این موضوع گفت: در زمان فرمانداری من، چنین مصوبه ای در شورای ترافیک مصوب نشده است و این مصوبه به گذشته بر می گردد و ما این مشکل را با کارشناسی مرتفع خواهیم کرد.
همچنین در مطلب کانال تلگرامی یاد شده آمده بود:

آیا فرماندار گرگان به ماجرای بازگشایی ورودی غیر کارشناسی پایان میدهد؟

در پی تعطیلی کسبه و بیکاری بیش از ۵۰ نفر کارگر رستوران های کمربندی و انعکاس وسیع این سوژه مهم در رسانه های استان با توجه به سال رونق تولید پلیس راهور و شهرداری با کارشناسان تخصصی از مخالفت خود با این طرح خبر داده و اکنون باید منتظر نظر فرماندار گرگان بود که آیا با دستور فوری بازگشایی ورودی قبلی به این ماجرای حاشیه ساز پایان میدهد؟
انعکاس رسانه ای درخواست کسبه حتی به فرماندار گرگان هم رسیده و گلستان ما از پایگاههای خبری مطرح با این متن پای حمیدی را به ماجرا کشیده تا پایان بخش ماجرا دستور قانونی وی بر اقدامی شبهه دار شود .
گلستان ما : یه وقتی فرماندار آموزش و پرورشی است و یا از دستگاههای فرهنگی و اجتماعی ، خیالی نیست اما خیلی سخت است که فرماندار شهر قبلا رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوده باشد و چنین طرح های عجیب و غریبی در شهر گرگان ببینیم .

قصه تلخ بستن ورودی رستورانهای کمربندی غربی گرگان جنب میدان شهید مفتح است که این روزها خیلی ها را متعجب ساخته است .
البته گفته می شود شورای ترافیک دستور این طرح را داده اما پلیس راهور اعلام کرده که با این طرح مخالف است ، مهندس عارف معاون عمرانی شهردار هم گفته من و شهردار هم مخالف بودیم .
سوال اینجاست که پس چه کسی موافق بود؟
در اینجا انگشت اتهام بی درنگ سمت فرماندار شهر گرگان می رود که چرا با این طرح موافقت کرده است ، فرمانداری که خود مهندس عمران و زمانی رییس سازمان نظام مهندسی استان بوده چرا با دو طرفه کردن لاین کندرو کمربندی غربی ، مسیری خطرناک و تصادف خیز را ایجاد کرده است ؟

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار