امام جمعه کلاله:

نیروی انتطامی عامل برقراری امنیت در کشور است/ ایران امن ترین کشور جهان است/ ایران کشور 40 سال پیش نیست

1403-06-29 11:06:57
0
65

امام جمعه کلاله گفت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای خدوم، مخلص و ضامن امنیت درونی کشور است.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای خدوم، مخلص و ضامن امنیت کشور است.

وی افزود: با برکت خون شهدا، کشور ما یکی از امن ترین کشورهای جهان است؛ در حالی که ابرقدرت های پوشالی از چنین امنیتی برخوردار نیستند و آنها برای حفظ امنیت خود مجبور به نگهداری اسلحه در منازل هستند.

کشیری ادامه داد: سه اصل امنیت، عدالت و فراوانی نعمت باعث امنیت در یک کشور می شود که باید در رسیدن به آن تلاش شود.

وی خدمت سربازی را یکی از ضروریات جوانان دانست و گفت: برخی از رفتن به سربازی امتناع می کنند که باعث محرومیت انها از برخی از امکانات و مزایای در درون کشور می شود و باید بین کسی که در سخت ترین نقاط کشور خدمت می کند و کسی که از سربازی فرار می کند تفاوت قائل شد.

کشیری با اشاره به سخنان رهبری در خصوص نیروهای مسلح، گفت: در حال حاضر به حدی از پیشرفت نظامی رسیده ایم که کشورهای مختلف جهان خواهان مذاکره موشکی با ایران هستند که باید به انها متذکر شویم که ما ایران 40 سال پیش نیستیم و با زبان روز با دشمنان خود صحبت می کنیم.

امام جمعه کلاله با بیان اینکه تیزهوشی رهبر انقلاب باعث جلوگیری از حرکت داعش به سمت مرزهای ایران شد؛ تصریح کرد: نیروهای مسلح ما باید در آمادگی کامل به سر ببرند تا در مواقع ضروری بتوانند از جان، ناموس و خاک کشور دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه بر شناخت دشمن، گفت: باید اشراف اطلاعاتی بر دشمنان نظام یکی از اولویت های اصلی نیروهای مسلح باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار