در شش ماهه اول سال

178 سارق در کلاله دستگیر شدند

1403-06-30 02:06:55
0
66

فرمانده نیروی انتظامی کلاله گفت: در شش ماهه اول امسال، نیروی انتظامی کلاله در راستای اجرای طرح های پیشگیرانه و مبارزه با سرقت موفق به دستگیری 178 سارق و کشف 271 سرقت شد.

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در شش ماهه دوم سال، برنامه های گسترده ای برای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلین نظم عمومی خواهیم داشت.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی "پلیس هوشمند; امین مردم" افزود: پلیس مردم را ولی نعمت خود می داند؛ لذا تلاش می کنیم با اطلاع رسانی از فعالیت نیروی انتظامی به مردم، احساس امنیت را در جامعه تقویت کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی کلاله به برنامه های هفته نیروی انتظامی در کلاله پرداخت و گفت: بیش از 40 برنامه در این هفته در شهرستان اجرا می شود که مهمترین آنها تجدید پیمان با آرمانهای شهیدان، حضور در جمع خانواده شهیدان، دیدار با مردم در مساجد و برپایی میز خدمت در مصلی های نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه، صبحگاه مشترک می باشد.
هاشمی در ادامه این نشست خبری اعلام کرد: در شش ماهه اول امسال؛ نیروی انتظامی کلاله در راستای اجرای طرح های پیشگیرانه و مبارزه با سرقت، موفق به دستگیری 178 سارق و کشف 271 سرقت شد.
وی در ادامه اظهار داشت: طی شش ماه اول میزان کشف سرقت در مقایسه با همین مدت در سال قبل، 121درصد رشد داشت؛ ضمن اینکه با اجرای طرح های هدفمند شاهد افزایش 80 درصدی کشف سرقت احشام و 6 درصدی کشف سرقت موتور سیکلت در منطقه نیز بودیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار