تیم ویژه بازرسی از خبازان در کلاله تشکیل شد/ ۴۸ درصد پرونده ها مربوط به خبازی ها است

1403-06-30 02:06:51
0
74

فرماندار کلاله گفت: باتوجه به اینکه ۴۸ درصد پرونده های تشکیل شده توسط بازرسین آرد و نان مربوط به خبازی های شهرستان می باشد، تیم ویژه بازرسی از خبازان کلاله تشکیل شد.

علی اصغر بیانی فرماندار و رییس کارگروه آردو نان کلاله در نشست با تیم بازدید کننده از خبازی ها گفت: باتوجه به اینکه ۴۸ درصد پرونده های تشکیل شده توسط بازرسین آرد و نان مربوط به خبازی های شهرستان می باشد، این‌تیم ویژه تشکیل شده است.

وی افزود: این تیم متشکل از نماینده فرماندار، تعزیرات، بهداشت، اداره صمت و اتحادیه است که در کنار بازرسان آرد و نان شهرستان کار نظارت و بازرسی را انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه نباید. راهی برای احساس امنیت متخلف گذاشت؛ تصریح کرد: باید فعالیت و بازرسی ها را بیشتر کرد تا مردم نان با کیفیت و بدون دغدغه دریافت کنند.
رئیس کارگروه آرد و نان کلاله همچنین گفت: تیم بازرسان شهرستان بصورت شبانه روز از خبازی های نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله بهداشت محیط و فردی، ورود آرد خارج از شبکه، عدم توجه به دستورالعمل ها به جد برخورد شود و سهمیه آرد متخلف را کاهش و قطع نماید.

بیانی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی بصورت ویژه پرونده های ارسالی متخلفین خبازی های را بررسی و اشد مجازات را برای آنان در نظر بگیرد.

وی در پایان مطالبش خبر از برگزاری همایش خبازی ها داد و افزود: خبازی ای که نان با کیفیت پخت کرده و هیچگونه تخلفی نداشته باشد ضمن افزایش سهمیه آرد، مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار