وقتی جان یک بیمار وجه المصالحه می شود؛

اوج حقارت ترامپ و دولتش در برخورد با ایران

1403-08-01 07:08:40
0
10

دولت دونالد ترامپ حقارت در برخورد با ایران را در وجه المصالحه قرار دادن جان یک بیمار به نمایش گذاشت.

به گزارش کلاله خبر، مجید تخت روانچی، دیپلمات ارزنده و توانمند کشورمان و نماینده ایران در مقر سازمان ملل این روزها به دلیل بیماری سرطان در بیمارستانی در شهر نیویورک بستری شده به همین دلیل هم در سفر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل این دیپلمات برجسته غایب بود.

این چند روز محمدجواد ظریف تلاش بسیاری کرد تا در بیمارستان به عیادت تخت روانچی برود ولی دولت آمریکا به دلیل محدودیت هایی که برای وزیر خارجه کشورمان ایجاد کرده مانع این اقدام انسانی ظریف شد.

آمریکایی ها که در چند وقت گذشته تلاش هایشان برای به زانو درآوردن ایران با شکست مواجه شده و رو به اقدامات حقیرانه علیه ایران آورده اند، اینبار به ظریف پیغام داده اند به این شرط مجوز می دهند ظریف به عیادت تخت روانچی برود که ایران زندانیان آمریکایی را آزاد کند درخواستی که اولا در اختیارات ظریف نیست و ثانیا بیشتر به گروگانگیری می ماند تا یک درخواست سیاسی!

اقدامات دولت آمریکا در چند وقت اخیر حقیرانه بوده ولی این آخری اوج حقارت ترامپ و دولتش را نشان می دهد. کسانی که جان یک بیمار را وجه المصالحه قرار می دهند، انسانیت را زیر سوال می برند و نشان می دهند ادعاهای حقوق بشری آنها ظاهرسازی و ریاکاری است./برنا

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار