فرماندار کلاله در دیدار مدیرکل شهرک های صنعتی گلستان

۱۲ واحد صنعتی کلاله غیرفعال است/ در راستای شعار سال برای حفظ اشتغال تلاش شود

1403-06-30 02:06:40
0
67

فرماندار کلاله گفت: شهرک صنعتی دهنه شهرستان کلاله دارای ۱۹ واحد صنعتی است که ۷ واحد آن فعال و ۲ واحد دیگر در حال راه اندازی می باشد.

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در نشست با حجت الله خلیل زاده مدیرکل شهرک های صنعتی گلستان، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل های ناحیه صنعتی دهنه در جهت ایجاد فرصت سرمایه گذاری و اشتغال بسیار ضروری است.

وی به اهمیت راه اندازی واحد های نیمه تعطیل و تعطیل در ناحیه صنعتی دهنه اشاره کرد و گفت: این شهرک دارای ۱۹ واحد صنعتی بوده که ۷ واحد آن فعال و ۲ واحد دیگر در حال راه اندازی می باشد.

فرماندار کلاله ادامه داد: با توجه به شعار سال( رونق تولید)، باید بر حفظ اشتغال تلاش کرده و با تعامل و همکاری یکدیگر مشکلات واحد ها غیر فعال بررسی و تعیین تکلیف شوند و جهت واگذاری به سرمایه گذاران اقدام گردد.

بیانی در ادامه خاطر نشان کرد:مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان از تمامی واحد های صنعتی مستقر در شهرستان حمایت کرده و در جهت رفع مشکلات آنها در راستای قوانین و مقررات اقدام می نمایند.

گفتنی است در این نشست در خصوص گسترش ناحیه صنعتی دهنه و یا احداث یک شهرک صنعتی دیگر در راستای تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان بحث و گفتگو شد.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار