فرماندار کلاله:

بیش از 93 درصد مردم شهرستان کلاله اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کردند

1403-06-30 04:06:41
0
78

فرماندار کلاله گفت: تاکنون هفتادو نه هزار و 962 نفر برای دریافت کار ملی هوشمند در شهرستان اقدام کردند که کارت93/7 درصد این افراد صادر و تحویل داده شده است‌.

علی اصغر بیانی در گفتگویی اظهار داشت: اعتبار کارت های ملی قدیمی از تاریخ یکم خردادماه 98 به پایان رسیده و ارائه هرگونه خدمات در ادارات و بانک ها تنها با ارائه کارت ملی هوشمند انجام می گیرد.

وی اغزود: هشتاد و پنج هزار و 301نفر در شهرستان کلاله واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند می باشند.

نماینده عالی دولت در کلاله تصریح کرد: تاکنون هفتادو نه هزار و 962 نفر برای دریافت کار ملی هوشمند در شهرستان اقدام کردند که کارت93/7 درصد این افراد صادر و تحویل داده شده است‌.

بیانی همچنین گفت: تعداد پنج هزارو 339 نفر (6/3درصد) هم برای ثبت نام و دریافت کار ملی هوشمند هیچ گونه اقدامی انجام نداده و به دفاتر پیشخوان مراجعه نکرده اند‌‌.

وی ضمن بیان اینکه شهروندان واجد شرایط جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند در اسرع وقت اقدام کنند؛ افزود: ۳ ایستگاه دفتر پیشخوان برای ثبت نام کارت ملی هوشمند و ارائه خدمات به شهروندان در کلاله فعال هستند.

فرماندار کلاله در پایان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات به شهروندانی که با وجود ثبت نام کارت آنان صادر نشده؛ با ارائه رسید و کد رهگیری 10 رقمی مهمور به مهر ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان صورت می گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار