18 کیلومتر از مسیر گالیکش به جنگل گلستان تعریض و آماده بهره‌برداری است

1403-06-30 06:06:49
0
56

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: تعریض جاده گالیکش به تنگراه و ورودی جنگل گلستان 37 کیلومتر است که تاکنون 18 کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شده است.

به گزارش کلاله خبر به نقل از فارس، حسین مایلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تعریض مسیر گالیکش به ابتدای جنگل گلستان 37 کیلومتر بوده که تاکنون 18 کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شده و آماده بهره‌برداری است و مابقی آن نیز تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی درباره روند ساخت بیمارستان 91 تختخوابی شهرستان گالیکش تصریح کرد: بیمارستان 91 تختخوابی این شهرستان در سال گذشته کلنگ‌زنی شد و تاکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و تا پایان امسال به مرحله سفت‌کاری می‌رسد.
فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: اعتبار این بیمارستان 50 میلیارد تومان است که در فاز اول تا مرحله اسکلت 10 میلیارد تومان به این بیمارستان تخصیص یافته است.

* بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش با کاربری «توریسم‌درمانی» تا پایان این دولت به بهره‌برداری می‌رسد


وی ادامه داد: این بیمارستان در فضای 10 هزار متر مربع ساخته می‌شود و تلاش می‌کنیم به عنوان یک بیمارستان «توریسم درمانی» تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد.
مایلی درباره پروژه‌های «دهستان ینقاق» گفت: آبرسانی به این دهستان تا پایان امسال انجام می‌شود و پروژه‌های دیگر مانند احداث سالن بوکس، تبدیل کانال‌های خاکی این حوزه به کانال بتونی، راه‌اندازی بازارچه پوشاک و آسفالت مسیرهای روستایی این دهستان در حال پیگیری است و امید داریم به زودی انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: میدان تره‌بار شهرستان با اعتبار 20 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و با بهره‌برداری از آن 120 نفر اشتغالزایی می‌شوند.

* در حال حاضر 38 واحد اقامتی و بوم‌گردی در گالیکش فعال است


فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی خوب گردشگری در این شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر 38 واحد اقامتی و بوم‌گردی در شهرستان فعال است که تاکنون 13 واحد آن مجوز لازم را دریافت و مابقی در حال سیر مراحل اداری برای صدور مجوز هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار