معاون اقتصادی استاندار گلستان:

امسال 2371 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی می شود

1403-06-30 06:06:31
0
54

معاون اقتصادی استاندار گلستان: امسال به مناسبت هفته دولت، 2371 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش کلاله خبر، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین متمرکز افتتاح پروژه های کلاله گفت: کارهای انجام شده در شهرستان کلاله نتیجه تلاش و همراهی جمعی بوده است؛ لذا "سندش" به نام هیچ فردی به ثبت نمی رسد.

وی افزود: هزینه ده میلیاردی در حوزه آب روستایی، احداث و آسفالت جاده های روستایی، توسعه گاز رسانی در روستاها نشان از تلاش همه خدمتگزاران مردم است.

غراوی تصریح کرد: نماینده وظیفه قانونگذاری و نظارت دارد اما همیشه در کنار مدیران پیگیر امور عمرانی و اجرایی مردم می باشد.

آخوند آدینه امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر نیز با بیان اینکه مردم اهل سپاس هستند؛اظهار داشت: ما شاکر خداوند برای نعمات وسیع از برکت انقلاب اسلامی هستیم و از مسئولینی که صادقانه در خدمت به مردم از جان خود مایه می گذارند؛ تشکر می کنیم.

نذیری معاون اقتصادی استاندار گلستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: آنچه این شهیدان را در تاریخ ماندگار کرد تقوا و توجه آنها به مردم با توکل به خداوند است.

وی موفقیت در علم و فن آوری و پیشرفت های حاصل را نتیجه توکل به خدا و نگاه به داخل دانست و گفت: در استان 24 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که حاصل پیشرفت های یاد شده است.

نذیری گفت: هماهنگی لازم بین دستگاهها در خصوص محصولات کشاورزی و صنعتی وجود ندارد که مشکلاتی را برای سرمایه گذار و تولیدکننده بوجود آورده است.

معاون اقتصادی استاندار تصریح کرد: لازم است تا با تشکیل اتاق فکر، اقدام به شکل گیری اورژانس اقتصادی کرده و با مدیریت جهادی مسیر رفع مشکل را طی کنیم.

نذیری ادامه داد: توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی، واردات 20 هزار دام سنگین دو منظوره برای توسعه دامپروری، ادامه زهکشی در اراضی کشاورزی، تقویت گردشگری، تنظیم و رفع موانع تولید را در دستور کار داریم.

وی اعلام کرد: امسال در استان 2371 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار با 1886 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار گلستان یاداور شد: رقم اعتباری پارسال استان گلستان 940 میلیارد بود.

وی در پایان گفت: امسال باید برای 2818 نفر در استان بستر اشتغال فراهم شود.

{gallery}shahrestan/farmandari/Dolat98/eftetah_motamarkez{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار