غدیر، برترین عید امت پیامبر است

1403-06-30 08:06:54
0
62

امام جمعه کلاله گفت: با بیان اینکه جانشینی حضرت علی بر پیامبر امری الهی بود؛گفت: روز غدیر برترین عید امت پیامبر است.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در جلسه شورای اداری کلاله  با بیان اینکه جانشینی حضرت علی بر پیامبر امری الهی بود، افزود: این معرفی بنا به دستور خداوند در آیه تبلیغ بود.

وی افزود: در این آیه به پیامبر (ص) دستور ‌داده شد، آنچه خداوند بر او نازل کرده، ابلاغ کند و اگر این کار را نکند، رسالتش را انجام نداده است.

امام جمعه کلاله در بخش دیگری از سخنانش  به استناد روایات و آحادیث از زبان رسول خدا (ص) گفت: روز غدیر برترین عید امت پیامبر است و خداوند در آن روز به پیامبر  دستور داد امیرالمومین را بعنوان پرچمدار امت منصوب کند.
کشیری در ادامه افزود:خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت تتمیم کرد و اسلام را به عنوان دین برای آنان پسندید.

حاج آخوند قربانپور امام‌جمعه شهر فراغی هم با اشاره به نقشه ها و دشمنی های بدخواهان نظام، گفت: ما باید با وحدت و همدلی در کنار هم جلوی هرگونه اختلاف و دوگانگی را بگیریم و این امر زمانی میسر می شود که در سایه وحدت و پیرو فرمان رهبری باشیم.

اخوند قربانپور در ادامه با بیان اینکه مدیران با اخلاق و تکریم ارباب رجوع رضایت  مردم را جلب کنند؛ افزود: رضایت و تکریم ارباب رجوع، امید و انگیزه بیشتر را بوجود خواهد آورد تا مردم در کنار ما مسئولین نظام، قدردان نعمت امنیت و وحدت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری ترسیم شده است، پرداخت و سخنان مبسوطی در این خصوص به اعضاء جلسه ارائه نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولین بیانیه گام‌دوم انقلاب را مطالعه کنند و همه سعی و تلاش خود را به کار بگیرند تا محتویات بیانیه گام دوم انقلاب به اجرا در آید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار