امام جمعه کلاله:

نهادهای حاکمیتی و اجرایی از ظرفیت جهادگران بسیجی استفاده کنند/ بسیج امتحان خود را پس داد

1403-06-30 08:06:51
0
60

امام جمعه کلاله گفت: بسیج و جهادگران بسیجی ظرفیت بالقوه‌ای هستند که باید در نهادهای حکومتی و اجرایی کشور در جهت استفاده از آن، جایگاه خود را پیدا کند و به این ظرفیت با رویکرد سازندگی توجه شود.

حجت الاسلام رضا کشیری در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: نقش بسیج و اقدامات آن در محرومیت زدایی و حضور در صحنه های مهم نظام و انقلاب امری غیر قابل انکار می باشد که بر همگان روشن و مبرهن است.

وی افزود: در سیل اخیر که بیشتر استان کشور درگیر آن بودند، بسیج و جهادگران بسیجی ماهیت جهادی و مردمی خود را اثبات کردند به طوری که ‌مخالفان نیز به این مهم اذعان و در برخی موارد در صف آنها قرار گرفتند.
امام جمعه کلاله با تاکید بر ظرفیت های بالقوه بسیج و جهادگران بسیجی، گفت: این تشکل مردمی باید در نهادهای حکومتی و اجرایی کشور جهت استفاده از ظرفیت های آن در راستای خدمت رسانی به مردم و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، جایگاه پیدا کند.
حجت الاسلام کشیری تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و صدور بیانیه ای در این خصوص، نقش بسیج و جهادگران بسیجی در گام دوم انقلاب تبیین می شود؛ لذا می طلبد تمام زمینه ها برای تحقق بند به بند این بیانیه فراهم شود.
وی در پایان اظهار داشت: لازمه بالفعل شدن ظرفیت های بسیج و جهادگران بسیجی، توجه به این تشکل است و این امر باید با برنامه ریزی در کلان و اجرایی شدن در پایین دست عملی شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار