جشن پیوند آسمانی 47 زوج خانواده سپاه در گلستان برگزار شد+ تصاویر

1403-08-01 01:08:32
0
13

جشن ازدواج آسان 47 زوج خانواده سپاه به‎همت سپاه نینوای گلستان در گرگان برگزار شد.

جشن ازدواج آسان 47 زوج از پاسداران و فرزندان شاغل سپاه صبح امروز به‎همت سپاه نینوای استان گلستان در گرگان برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به ازدواج آسان، به‎هنگام و پایدار اظهار کرد: این مراسم در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و به تدبیر فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزار شده است.

باقر رحمانی تصریح کرد: ازدواج در دین اسلام بسیار مورد تأکید است و احادیث و توصیه‎هایی بسیاری برای امر ازدواج وجود دارد.

وی با بیان اینکه امید است تشکیل زندگی همه زوج‎ها سبب خیرات و برکات زیادی شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم ترویج ازدواج آسان و پیوند آسمانی است و بنا بود این مراسم به‎مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) برگزار شود که بنا به دلایلی این مراسم امروز برگزار شده است.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: این مراسم برای همکاران پاسدار شاغل در سپاه و فرزندان پاسداران که از ابتدای سال 1397 تاکنون ازدواج کردند برگزار شده است.

رحمانی بیان کرد: امروز 47 زوج در این مراسم حضور دارند و از این تعداد 27 نفر از همکاران شاغل در سپاه و 19 نفر نیز فرزندان شاغلین در سپاه هستند.

وی یادآور شد: امید است زوج‎های جوان در ادامه مسیر زندگی با تأسی از زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) روزهای خوب و خوشی را پشت سر بگذارند.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به درس‎های ازدواج امام علی و حضرت زهرا (س) گفت: ازدواج به‎هنگام و در سن مناسب رعایت احترام و حجب و حیا نسبت به یکدیگر و معنویت و عبودیت و قرب الهی از درس‎های زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) است.

رحمانی در پایان ابراز کرد: تقوا و کمک به عبودیت و بندگی می‎تواند بهترین توشه ازدواج باشد./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار