فرماندار کلاله:

شهردار متولی مدیریت پسماند است/ دستگاه های ذیربط همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند

1403-06-30 12:06:30
0
60

فرماندار کلاله گفت: شهرداران به عنوان متولیان مدیریت شهری در جمع اوری و دفع زباله ها و ایجاد فضای سبز، وظیفه اصلی را بر عهده دارند و سایر دستگاه های مسئول در این راه باید همکاری لازم را انجام دهند.

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان کلاله، گفت:محیط زیست نعمتی ازرشمند است که می بایست ضمن حفظ آن، به نسل های آینده منتقل گردد و مسئولیت همگان در این خصوص مهم و حیاتی است.

وی با تاکید بر لزوم‌مدیریت پسماند و فضای سبز در شهرستان، اظهار داشت: شهرداران بعنوان متولیان مدیریت شهری در جمع اوری و دفع زباله ها و ایجاد فضای سبز، وظیفه اصلی را بر عهده دارند و سایر دستگاه های مسئول در این راه باید همکاری لازم را انجام دهند.
فرماندار کلاله با بیان اینکه مشکلات پسماند باید بصورت گام به‌گام در شهرستان حل شود؛ افزود: انواع مختلف پسماند از زباله خانگی و شهری تا پسماند پزشکی در محیط زیست موثر است؛ و نیاز است با مدیریت از ایجاد الودگی محیطی پیشگیری شود.

بیانی در پایان با توجه به موضوع سلامت در جامعه، از اعضا کارگروه خواستار شد:با همکاری یکدیگر و مدیریت صحیح نسبت به موضوع پسماند حساس بوده و جهت اجرایی نمودن مصوبات جلسه اهتمام و تلاش مضاعف داشته باشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار