فرمانده سپاه نینوا گلستان در گالیکش:

مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند / راه‌حل مشکلات سپردن کار به جوانان است + تصاویر

1403-06-30 12:06:47
0
60

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند و باید به آن‌ها اعتماد کرد و برای حل مشکلات کارها را به آن‌ها سپرد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست صمیمی با جوانان شهرستان گالیکش با اشاره به عقبه‌ی شهرستان گالیکش گفت: این شهرستان در پیشتازی در حوزه تقریب و وحدت باوجود انواع اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر به زیبایی حضور دارند.

nilkooh3544 1

وی شاخصه انقلابی بودن را توجه به اصول و فرامین اصلی انقلاب، غیر محافظه‌کار و محاسبه‌گر و معامله‌گر نبودن و پایبند بودن به اصول انقلاب و آبروی ملت و تمامیت ارضی ایران و ارزش‌های الهی و انسانی دانست.

سردار معروفی شاخصه اصلی یک انقلابی را ولایت‌پذیری دانست و عنوان کرد: برای حفظ جبهه انقلابی ما باید تحمل داشته باشیم و راه موفقیت ما برای تحقق گام دوم تقویت جبهه انقلاب اسلامی است و ما باید گام دوم انقلاب را از منظر شعار به منظر اجرا برسانیم.

فرمانده سپاه نینوا اضافه کرد: گام دوم انقلاب شعار سال نیست بلکه چله است، یک پروسه‌ی زمانی چهل‌ساله است، کسانی که انقلاب را به دست ما رساندند نظیر امام (ره) و شهدا اکنون نیستند و جوانان مانند آن‌ها باید این رسالت را ادامه دهند زیرا اکنون بار گام دوم بر دوش جوانان است.

وی محافظه‌کاری را به اینکه ما وضع موجود را قبول کنیم تشبیه کرد گفت: محافظه‌کار کسی است که وضع موجود را بپذیرد و راضی به وضع موجود باشد، یعنی آن‌کس تحرک ندارد و ابداع‌کننده نیست، به‌مانند صنایع خودروسازی که اگر این‌طور فکر می‌کردیم در صنایع دفاعی هم همین می‌شدیم.

سردار معروفی ابراز داشت: چون در صنایع دفاعی انقلابی فکر کردیم و جهادی عمل کردیم اکنون موشک نقطه زن در آن‌سوی مرزها عبور می‌دهیم.

وی عنوان کرد: پایه اساسی ما تبعیت از حجت زمان است و ما اگر همه نگاهشان به امام بود و تبعیت از امامشان می‌کردند و امام جامعه را محور خود می‌دانستند امروز در همه‌ی صحنه‌ها موفق می‌بودیم.

فرمانده سپاه نینوا افزود: این ائتلافی که هم‌اکنون غربی‌ها تشکیل دادند در زمان جنگ به‌طور مستقیم بود،تفکر آن زمان ماهم تفکر پوسیده‌ی لیبرال بود، بنی‌صدر رئیس‌جمهوری که نگاهش به غرب بود و زمانی که نظام سیاسی اجرایی ما از لیبرالی به‌وسیله‌ی شهید رجایی به‌نظام انقلابی تبدیل شد به موفقیت‌های زیادی رسیدیم.

به گفته وی؛ امروز به فضل الهی باوجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، با همان مدیریت، تیزبینی، درایت و هوشمندی مردم، نظام و نیروهای مسلح ما هیچ‌وقت در مقابل استکبار زانو نمی‌زنیم، جبهه انقلاب این کار را نمی‌کند.

سردار معروفی، جبهه انقلاب باید با باور،ایمان،گفتمان سازی و شبکه‌سازی و جبهه‌ای و قرارگاهی حوزه‌ای عمل کند و مطالبه گری اصل این شبکه است.

وی مطالبه گری را ویژگی جوان دانست و خاطرنشان کرد: جوانان عقبه ندارد و همان‌طور که اکثر شهدای ما جوان بوده‌اند جوانان از مرگ نمی‌ترسند، بنا به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ما به جوان مؤمن انقلابی پا به کار مسلط یعنی عالم و آگاه همراه بااحساس شور و شعور نیاز داریم.

فرمانده سپاه نینوا خطاب به جوانان گفت: ما برای تحقق گام دوم باید در سطوح بالای کشوری و استانی فکر بکنیم ولی شهرستانی عمل کنیم، باید نگاه و راهبرد خود را در سطوح بالا مشخص و بر اساس آن نگاه اقدام عملی آن را در شهرستان‌ها انجام دهیم

وی گفت: جوانانی که در این جلسات ساعت‌ها دغدغه مند فقط به ارائه مشکلات و مطالبات می‌پردازند این نتیجه را می‌گیریم که امام ما چقدر عالمانه و دقیق این بار را بر روی جوانان گذاشتند، حزب‌الله لبنان خروجی نظام و انقلاب و الگوی جوانان ماست.

سردار معروفی ابراز امیدواری کرد: با تشکیل کارگروه‌ها توسط جوانان بتوانیم عالمانه تصمیم بگیریم و به نتیجه برسیم و جوان ما با یک مطالعه دقیق علمی و تجربی بتواند حرفش را بزند.

وی در خصوص خدمات‌دهی به مردم سیل‌زده استان گلستان گفت: هم‌اکنون بالغ‌بر سه هزار واحد مسکونی سیل‌زده در استان توسط همین جوانان در حال ساخت و تعمیر است که وظیفه ما نیست، بلکه رسالت ما است، پروژه آب‌رسانی ۷۰۰ میلیون تومانی را به یک‌سوم کاهش دادیم و توسط کار جهادی مردم در کمترین زمان ممکن به اتمام رساندیم،راه چاره این است که نگاهمان به جوانان باشد، مسئولیت را به جوانان بسپاریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در مسئله حجاب و عفاف افزود: بحث عفاف و حجاب مربوط به زن نیست، بحث غیرت دینی است، بحث ناموس‌پرستی است که از امام حسین (ع) به ارث برده‌ایم که فریاد زد اگر دین ندارید آزاده باشید، به همین علت دامان ناموس ایرانی پاک است.

در این نشست صمیمی جوانان انقلابی گالیکش سؤالات و مطالبات خود با فرمانده سپاه نینوا را مطرح کردند.

nilkooh3544 1

nilkooh3544 1

nilkooh3544 1

nilkooh3544 1

nilkooh3544 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار