گزارشی از گرامیداشت با شکوه سالروز عملیات مرصاد در شبکه های اجتماعی؛

#روایت_مرصاد؛ تنگه ای که رویاهای منافقین را زنده به گور کرد/ بیش از 170 هزار توییت و ریتوییت در بزرگداشت غیرت ایرانی

1403-06-30 12:06:31
0
55

با فرارسیدن سالگرد حماسه «مرصاد»، کاربران توئیترفارسی با هشتگ #روایت_مرصاد به بحث درباره این عملیات پرداختند و در مدت 3 روز و در ساعت های طولانی این هشتگ در جدول ترندهای توئیتر قرار گرفت و تبدیل به ترند برتر توییترفارسی شد.

 به گزارش کلاله خبر به نقل از راه دانا؛ سوم مرداد سال ۶۷ سران منافقین که تمام دسیسه‌های خود را در داخل کشور نقش بر آب می‌دیدند و خودشان هم در عراق، ذره ذره در حال آب شدن بودند، با یک لشکرکشی احمقانه به داخل مرز‌های غربی ایران اسلامی، قصد داشتند قدرت را در کشور به دست بگیرند، اما ۲ روز بعد یعنی در پنجم مرداد در تنگه‌ای معروف به تنگه مرصاد رزمندگان اسلام، نفس آن‌ها را گرفتند.

عملیاتی که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی و اجرا شده بود عملاً با شکست روبرو شد و تعداد زیادی از نیروهای مهاجم که نام عملیات خود را فروغ جاویدان گذاشته بودند، در نبرد کشته شدند و طبق یک آمار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از منافقین به هلاکت رسیدند.

با فرارسیدن سالگرد حماسه «مرصاد»، کاربران توئیترفارسی با هشتگ #روایت_مرصاد به بحث درباره این عملیات پرداختند. گستره استفاده از این هشتگ تا جایی بود که در مدت 3 روز و در ساعت های طولانی در جدول ترندهای توئیتر قرار گرفت و تبدیل به ترند برتر توییترفارسی شد.

در مجموع بیش از 4 هزار کاربر با مجموع بیش از 170 هزار توییت و رییتویت به انتشار مطالبی با این هشتگ درباره عملیات مرصاد پرداختند.

 بسیاری از کاربران با به اشتراک گذاشتن تصویر شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی»، به تقدیر از مقام شامخ این فرمانده دلاور ارتش پرداختند و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

کشتار مردم بی دفاع در بیمارستان اسلام آباد غرب به دست اعضای گروهک منافقین نیز موضوعی بود که به بسیاری از کاربران به آن اشاره کردند و آن را نشانه شقاوت و بی رحمی اعضای این گروهک دانستند.

برخی کاربران نیز با به اشتراک گذاشتن تصاویری از اردوگاه فعلی این گروهک در آلبانی، از ادامه تلاش های اعضای این گروهک برای آسیب زدن به ایران نوشتند.

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

#روایت_مرصاد /

در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم کاربران بیش از 17 هزار پست با این هشتگ منتشر کردند.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار