استاندار گلستان در شورای اداری کلاله:

مخزن 12 هزار لیتری سوخت در فرودگاه کلاله ایجاد می شود/ ساخت کارخانه 500 تنی رب گوجه فرنگی در دستور کار قرار می گیرد

1403-06-30 12:06:48
0
50

استاندار گلستان گفت: باید با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی و همراهی نماینده منطقه، مخزن 12 هزار لیتری سوخت در فرودگاه کلاله ایجاد شود.

دکتر حق شناس در جلسه شورای اداری کلاله با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی استان مکلف است در سال جاری نسبت به احیای ناحیه صنعتی در منطقه پیشکمر اقدام نماید، اظهار کرد:ما به شرکت شهرک های صنعتی جهت تامین زمین و زیرساخت ها کمک خواهیم کرد تا این ناحیه صنعتی با هدف صنایع تبدیلی فعال شود.

وی ضمن اشاره به ظرفیت فرودگاه کلاله در استان، از مسئولین ذیربط خواستار شد:با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی و همراهی نماینده منطقه، مخزن 12 هزار لیتری سوخت در فرودگاه کلاله ایجاد شود.

 استاندار گلستان به بازدید از مزارع گوجه فرنگی در کلاله اشاره کرد و گفت: با همکاری کشاورزان و مدیریت شهرستانی زمینه ایجاد یک کارخانه 500 تنی رب گوجهفرنگی را فراهم می کنیم و این اقدامی ایده آل و به شکل تعاونی است.

 وی همچنین به بازدید خود از سد بوستان اشاره کرد و گفت:مردم نگرانی هایی از مشکلات لایروبی پشت سدها و عملکرد دریچه های سدها داشته اند که در بازدید امروز مورد توجه قرار گرفت.

حق شناس ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت اولیه سد 54 میلیون متر مکعب بوده و امروز به 35 میلیون متر مکعب رسیده است؛ باید یا افزایش تاج سد را داشته باشیم و یا اینکه لایروبی صورت گیرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه افزایش تاجسد عملاً امکان پذیر نیست، خاطر نشان کرد: در عین حال هزینه های لایروبی بالاست و مقرر شد آب منطقه ای با همکاری مشاور، بهترین پیشنهاد را برای این سد ارائه دهد.

وی در ادامه به قابلیت های فراوان کلاله در تولید گندم، ارد و صنعت گردشگری و مذهبی و طبیعت گردی پرداخت و تصریح کرد: باید از کارخانه های ارد منطقه و ظرفیت موجود در شهرستان حمایت و کمک شود تا توسعه یابند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار