با حضور آقای سوخته سرایی انجام گرفت:

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کلاله

1403-07-28 04:07:35
0
66

محمد تقی قزلسفلی طی حکمی از طرف استاندار گلستان به فرمانداری شهرستان کلاله منصوب گردید.

 

به گزارش کلاله خبر،در این مراسم که با حضورمهمانان استانی و شهرستانی همراه بود حکم استاندار گلستان توسط آقای علی اکبر سوخته سرایی به محمد تقی قزلسفلی تحویل داده شد تا ازاین به بعد بعنوان فرماندار کلاله سبکان فرمانداری شهرستان را به دست بگیرد.

آقای سوخته سرایی در سخنرانی خویش از زحمات فرماندار سابق شهرستان آقای نورالله نورالهی بخاطر خدمات درخور و شایسته ایشان تشکر و قدردانی نمودند و لوح سپاسی به رسم یادبود به ایشان اهدا نمودند.

ایشان در ادامه از آقایان نورالهی و قزلسفلی خواستند در اجرای مسئولیت خویش قاطع و جدی باشند تا باشد که باری از دوش مردم برداشته شود.ایشان از قدرت منطقه ای و جهانی ایران در همه عرصه ها ابراز خوشحالی کردند و گفتند:ایران بجایی رسیده است که اینک هیچ کشوری توانایی رویارویی و تسلط بر ایران را نخواهد داشت.

در ادامه این مراسم،آقای محمد تقی قزلسفلی فرماندار جدید شهرستان کلاله نیز از خدمات موثر و مفید آقای نوالهی تشکرو قدردانی نمودند واز تمامی مسئولین شهرستان خواستند که در این مسئولیت مهم و سنگین او را یاری و مساعدت دهند.

ایشان در ادامه سخنان خویش،شهرستان کلاله را آئینه تمام نمای وحدت در کشور دانستند و از مردم کلاله از حضور پرشورشان در هفته وحدت و راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و تشکر فراوان کردند و به کلیه ی حاضرین،این نوید را دادند که همین مردم کلاله در 24 خرداد ماه بر سر صندوق های رای حاضر می شوند و حماسه ای دیگر پدید می آورند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار