ضمیر و قرنجیک ؛

زوج خوشبخت دولت تدبیر و امید در گلستان

1403-06-30 04:06:33
0
59

 نکته جالب در مورد ضمیر این است که بلافاصله بعد از اینکه در هر شهری پست می گیرد  همسر او زلیخا قرنجیک نیز رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری همان شهر می شود.

گلستان ما نوشت: یکی از انتقاداتی که در انتصابات اخیر چهار فرماندار از طرف فعالان ترکمن صورت گرفت جابجایی چند چهره و بی توجهی به سایر نخبگان ترکمن بود ، در این بین امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا کانون بیشترین انتقاادات بود چون عملکرد نه چندان مناسب او در سیل بیش از همه تیغ منتقدان را تیز کرده بود .

اما نکته جالب در مورد ضمیر این است که بلافاصله بعد از اینکه در هر شهری پست می گیرد  همسر او زلیخا قرنجیک نیز رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری همان شهر می شود .

بعد از انتصاب ضمیر به فرمانداری گمیشان در ابتدای دولت روحانی قرنجیک رئیس میراث فرهنگی گمیشان شد ، بعد از رفتن ضمیر به آق قلا در سال 95 مجددا قرنجیک جای حصارنوی در میراث فرهنگی آق قلا را گرفت و حالا چند هفته ای بعد از رفتن ضمیر به مراوه تپه ، قرنجیک از اق قلا تودیع شد و احتمالا تا چند روز دیگر باید شاهد معارفه وی در میراث فرهنگی مراوه تپه باشیم .

از این جهت ضمیر و قرنجیک را باید زوج خوشبخت دولت تدبیر و امید در گلستان نامید که هشت سال پا به پای هم دویدند و کار کردند و شهرهای استان را گشتند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار