۲۱ متخلف بازار به پرداخت بیش از ۶۴ میلیون جریمه شدند

1403-06-30 07:06:19
0
53

معاون فرماندار کلاله گفت: در این بازدیدها، ۲۱ پرونده تخلف به مبلغ ۶۴ میلیون و ۹۵۲ هزار ریال؛ جهت پرداخت جریمه نقدی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش کلاله خبر، علی رزاقی معاون فرماندار کلاله در جلسه ستاد تنظیم بازار با اعلام‌این خبر گفت: طی یک ماهه گذشته؛ ۸۷۵ مورد بازرسی توسط تیم تنظیم بازار از واحد های صنفی و خبازی شهرستان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، ۲۱ پرونده تخلف به مبلغ ۶۴ میلیون و ۹۵۲ هزار ریال؛ جهت پرداخت جریمه نقدی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رزاقی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن عید قربان و نیاز شهرستان به حدود  ۳۰هزار راس دام سبک،گفت: میزان دام مورد نیاز شهرستان به استان منعکس و پیگیری خواهد شد، تا از طریق واردات، کسری دام مرتفع شود.

معاون فرماندار بر ضرورت راه اندازی میدان موقت دام زنده تاکید کرد و افزود: با توجه به درپیش بودن عید سعید قربان و به منظور ایجاد تعادل در بازار دام، لازم است از حداقل یک ماه مانده به عید این بازار موقت راه اندازی شود.

 بایندری رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله هم در این جلسه گفت: در راستای تنظیم بازار؛ بیش از ۲۰۰ تن شکر در بین واحد های تولیدی در ۷۰ روستا، ۲۰ پایگاه شهری و ۳۰ ارگان دولتی توزیع شد.

رییس اداره صمت ادامه داد: در راستای تامین نیاز و کنترل قیمت گوشت؛ میزان ۶۶۰۰ کیلوگرم‌گوشت منجمد گوساله، ۳۷۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی در شهرستان نیز توزیع گردید.

بایندری در ادامه شماره گزارش تخلفات واحد های صنفی و خبازی شهرستان را "۱۲۴" اعلام کرد و افزود: عمده تخلفات مشاهده شده در سال جدید؛ کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل تنظیم بازار و فروش آرد خارج از شبکه می باشد.

   

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار