کلنگ عملیات اجرایی احداث مرکز جهاد کشاورزی دهستان تمران کلاله به زمین خورد

1403-06-30 07:06:25
0
59

کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز جهادکشاورزی دهستان تمران در روستای تمرقره قوزی از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله در شرق استان گلستان به زمین زده شد.

در این آیین که با حضور روحانیون، ائمه جمعه منطقه و جمعی از بهره برداران کشاورز و باغدار برگزار شد، فرماندار کلاله اظهار داشت: ساختمان مرکز جهاد کشاورزی دهستان تمران این شهرستان با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت دوهزار و ۴۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

علی اصغر بیانی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این پروژه تا یک سال آینده با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر جهادکشاورزی کلاله نیز اعلام کرد: دهستان تمران به مرکزیت روستای تمرقره قوزی، ۱۹ روستای بخش مرکزی کلاله را تحت پوشش دارد و دو هزار و ۱۸۵ بهره بردار کشاورز و باغدار این دهستان بر روی ۱۹ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی زراعی و باغی فعالیت می کنند.

علی علیزاده افزود: با توجه به میزان اراضی زراعی و باغی تحت پوشش و به منظور ارائه خدمات بهینه به روستاییان در حال حاضر مرکز جهاد کشاورزی دهستان تمران به صورت موقت و تا به بهره برداری از ساختمان و تأسیسات اختصاصی خود، در بخشی از ساختمان دهیاری روستای تمرقره قوزی مستقر بوده و خدمات لازم را به کشاورزان ارائه می‌کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار