رجبی:

گازرسانی به روستاهای استان گلستان بسیار کند است

1403-07-28 04:07:37
0
66

نماینده مردم کلاله و مینودشت گفت: گازرسانی به روستاهای استان گلستان جزء طرح‌های مهر ماندگار است ولی روند گازرسانی به این روستاها بسیار کند است.

 

کلاله خبر،عبدالکریم رجبی نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: تذکر اول بنده به رسانه ملی است؛ در شرایطی که رهبر انقلاب در اخوت و برادری میان مجلس و دولت تأکید دارند انتظار این است که رسانه ملی در جهت تحقق این مسئله تلاش کند و از پخش مصاحبه‌ها و برنامه‌های گزینشی که باعث تضعیف یکی از قوا می‌شود، بپرهیزد؛ از هیئت‌رئیسه مجلس هم می‌خواهیم که این موضوع را بررسی کند و تذکر لازم را به صدا و سیما بدهد.

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: با وجود قول مساعد وزیر برای آسفالت راه‌های روستایی متأسفانه این امر هنوز تحقق پیدا نکرده لذا تقاضا داریم که در این امر هم تسریع شود.

رجبی خطاب به وزیر نفت ادامه داد: گازرسانی به روستاهای استان گلستان جزء طرح‌های مهر ماندگار است ولی روند گازرسانی به این روستاها بسیار کند است؛ درخواست ما این است که در این روند تسریع شود تا مردم شرق استان به خصوص شهرستان‌های کلاله و سایر روستاها از این نعمت برخوردار شوند.

این نماینده مجلس در تذکری هم خطاب به وزیر کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان ما در جابجایی محصولات به جاده‌های بین مزرعه‌ای نیاز دارند لذا می‌خواهیم که به این موضوع هم رسیدگی شود./فارس

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار