با استعفای رئیس اداره کار کلاله موافقت شد/ بدارق نژاد نقد را به نسیه ترجیح داد+ سند

1403-06-30 12:06:20
0
60
با استعفای رئیس اداره کار کلاله موافقت شد/ بدارق نژاد نقد را به نسیه ترجیح داد+ سند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">با موافقت با درخواست استعفای رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان کلاله، در عمل بدارق نژاد پست خود را به نسیه آینده ترجیح داد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، تحرکات سیاسی عبدی بدراق نژاد رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کلاله باعث برخی گمانه زنی ها در راستای انتخابات مجلس و ورود وی به این عرصه شد.

وی که در برهه ای از زمان تا مرز برکناری نیز پیش رفت(با وساطتت محمد ابراهیمی و نصرت برزگر به ترتیب بخشدار و فرماندار وقت ماندگار شد)؛ با جدیدت در کار، توانست جایگاه خود را تثبیت کند.

با توجه به تحرکات بدراق نژاد، می توان وی را یکی از حامیان شهرام کوسه غراوی نماینده کنونی شرق گلستان دانست.

مسلما وی می داند که برای رسیدن به صندلی مجلس باید از دو فیلتر، یکی شورای نگهبان و دیگری مردم عبور کند و برای وی هر یک از این فیلترها باید ها و نبایدهایی دارد که با توجه به سوابق و میزان توانایی های وی، می تواند عامل رسیدن به هدف یا بازدارنده از هدف باشد.

اما با همه تفاسیر در صورت تایید صلاحیت وی، با اطمینان از اینکه نمی تواند رای آری مردم را برای ورود به مجلس بگیرد، بدارق نژاد می تواند با کناره گیری از کاندیداتوری، از رقبای اصلی خود پوئن مثبت بگیرد و یقینا با چنین ریسکی، وی پست نقد را به نسیه ترجیح داد.

image 2019 6 3 4 44 53 855 B8s

image 2019 6 3 4 45 9 375 iIP

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار