امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله:

معامله قرن، خیانت به مردم مظلوم فلسطین است

1403-06-30 02:06:30
0
68
معامله قرن، خیانت به مردم مظلوم فلسطین است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله گفت: هر جا ردپایی از آمریکا و اسرائیل باشد؛ جز سود و منفعت این کشور ها و ضرر جامعه اسلامی نیست و معامله قرن نیز خیانت به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود<span dir="LTR">.</span></span></p>

الحاج محمد امین آخوند آدینه در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: موضوع فلسطین در حال حاضر یکی از مهمترین موضوعات جامعه اسلامی است که باید به جدیت از سوی مسلمانان دنبال شود.

وی افزود: هر جا ردپایی از آمریکا و اسرائیل باشد؛ جز سود و منفعت این کشور ها و ضرر جامعه اسلامی نیست و معامله قرن نیز خیانت به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله تاکید کرد: طرح صلحی که بنام معمله قرن معروف است، معامله ای است که آمریکا و اسرائیل با برخی از سران اعراب پیگیری می کنند که در آن حق مسلم مردم آزاده فلسطین نادیده گرفته و در کنار آن مجراهایی برای به رسیمت شناختن اسرائیل دیده شده که انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اولین قدم در این راستا و به تبع آن سیطره کامل اسرائیل بر فلسطین خواهد بود.

آخوند آدینه تصریح کرد: در چنین شرایطی که دنیای کفر درصدد نابودی اسلام و مسلمین است؛ می طلبد که دنیای اسلام متحدتر از گذشته در مقابل زیاده خواهی آمریکا و اسرئیل بایستد و از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع کند.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی قدس وظیفه هر مسلمانی است و مسلما مردم اهل سنت بخش پیشکمر نیز در حمایت این مردم به صحنه خواهند آمد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار