نتایج کشتی فرنگی:

دومين پيروزي ايران در جام جهاني کشتي فرنگي

1403-08-01 11:08:48
0
24

تيم ملي کشتي فرنگي ايران به دومين پيروزي خود در جام جهاني رسيد تا يک قدم ديگر به فينال نزديک شود. تيم ملي کشتي ايران در دومين ديدار خود در جام جهاني کشتي فرنگي قزاقستان را شکست داد.

 

کلاله خبر،تيم ملي کشتي فرنگي ايران با دو پيروزي بر ترکيه و قزاقستان، بعد از ظهر امروز بايد با تيمهاي مجارستان و آذربايجان مسابقه دهد که با پيروزي بسيار محتمل مقابل اين دو رقيب نه چندان قدرتمند، مي شود ايران را از حالا را فيناليست دانست. پيش بيني مي شود ايران و روسيه فينال جام جهاني را برگزار کنند.
مراسم افتتاحيه و مسابقات دورهاي سوم و چهارم از ساعت 16امروز(سه شنبه) در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار مي شود و فينال رقابتها عصر چهارشنبه خواهد بود.
نتايج انفرادي
ايران 6 – قزاقستان 1
55 کيلوگرم: محسن حاجي پور 2 – ژانسريک شرسنبايف 0 (1-0 و 1-0)
حاجي پور در دقيقه اول حريفش را در خاک نشاند و برنده تايم اول شد. در تايم دوم هم کشتي گير قزاق در کلينچ فن نزد و بازنده شد.
60 کيلوگرم: عبدالمحمد پاپي 1 – يربول کيکبايف 3 (0-1 و 1-2)
داوران در وقت اول پاپي را به دليل اجرا نکردن فن يک امتياز جريمه کردند. در وقت دوم هم در حالي که کشتي 1-1 بود کار به اعتراض کشيده شد که اين بار هم داوران به حريف قزاق امتياز دادند. مربيان ايران به قضاوت اين مسابقه اعتراض داشتند.
66 کيلوگرم: افشين بيابانگرد 2 – يربول کونيراتوف 0 (1-0 و 1-0)
بيابانگرد در وقت اول در حالي که هر دو کشتي گير مايه فن را در اختيار داشتند، حريف را به بيرون برد که داور امتياز نداد اما با اعتراض مربيان و بازبيني فيلم، يک امتياز به بيابانگرد رسيد.
در وقت دوم هم کشتي گير قزاق فني اجرا نکرد و بازنده شد.
74 کيلوگرم: فرشاد عليزاده 4 – دوژان کارتيکوف 0 (3-0 و 1-0)
عليزاده در تايم اول حريفش را به پل برد و دو امتياز گرفت. در ادامه هم فن کمر زد اما حريفش را به پل نبرد که داوران براي اجراي فن يک امتياز دادند.
در وقت دوم کشتي گير قراق نتوانست فن بزند و سومين برد نصيب ايران شد.
84 کيلوگرم: طالب نعمت پور 8 – الخازور اوزديف 0 (1-0 و 7-0)
نعمت پور در وقت دوم با باراندازهاي پياپي حريفش را از پا درآورد و چهارمين برد انفرادي و پيروزي ايران در اين مسابقه را رقم زد.
96 کيلوگرم: مهدي علياري 2 - يرولان ايزکاکوف 1 (1-0 و 1-1)
علياري هر دو امتيازش را با خارج کردن حريف از تشک بدست آورد.
120 کيلوگرم: بشير باباجانزاده -نورماخان تيناليف (2-0 و 1-0)

منبع: ایسنا

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار