فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد؛

دستگیری عامل تهدید پلیس در فضای مجازی کردکوی

1403-08-01 11:08:50
0
13
دستگیری عامل تهدید پلیس در فضای مجازی کردکوی
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری شروری که در فضای مجازی پلیس را تهدید کرده بود، در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ علی اکبر خرمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: پس از انتشار کلیپی که در آن فردی با هویت نامعلوم در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی توهین آمیز نسبت به ماموران انتظامی شهرستان و همچنین تهدید پلیس با سلاح شکاری کرده بود، مراتب شناسایی و دستگیری متهم بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خرمی تصریح کرد: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، ماموران موفق شدند متهم را که دارای چندین فقره سابقه شرارت، درگیری با ماموران و سرقت بود شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس همواره برای دفاع از امنیت و آرامش مردم تلاش کرده و اجازه فعالیت به عده ای هنجارشکن را نخواهد داد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار