امام جمعه کلاله

جنگ نمی شود؛ مذاکره نمی کنیم فصل الخطاب است/ ترسوهای داخلی به جنگ روانی دشمن دامن نزنند

1403-06-30 04:06:50
0
54
جنگ نمی شود؛ مذاکره نمی کنیم فصل الخطاب است/ ترسوهای داخلی به جنگ روانی دشمن دامن نزنند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: فرموده مقام معظم انقلاب در خصوص آینده سیاسی کشور مبنی بر جنگ نمی شود؛ مذاکره نمی کنیم فصل الخطاب است و این گفته رهبری پشتوانه قوی ای دارد.</span></p>

حجت الاسلام رضا کشیری در واکنش به برخی از حواشی سیاسی در پی ورود ناوهای جنگی آمریکا به خلیج فارس اظهار داشت: دشمنان از قدرت ایران آگاهی دارند و مسلما این شناخت مانع هر نوع ماجراجویی آنها می شود و آنها دست به دامن تکنیک های قدیمی همچون جنگ روانی شده اند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در گذشته مواضع سیاسی و آینده سیاسی کشور را مبنی بر اینکه جنگ نمی شود؛ مذاکره نمی کنیم اعلام کردند؛ پس می طلبد برخی ترسوهای داخلی به جای دامن زدن به جنگ روانی دشمن، گفته رهبری که پشتوانه قوی ای دارد را فصل الخطاب قرار دهند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: همانطور که خود سیاستمداران و دولتمردان آمریکایی موضع غیر جنگی خود را در قبال ایران اعلام کرده اند و این ناوکشی انها تنها جنبه نمایشی دارد؛ اما برخی از داخل با زدن بر طبل جنگ درصدد هستند تا از آب گل آلود ماهی گیری و خود را ناجی کشور معرفی کنند.

حجت الاسلام کشیری ادامه داد: این همان حربه ای(ترساندن مردم از جنگ) بود که به واسطه آن برجامی رقم خورد که تنها پایبند این تعهد بین المللی، جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه کلاله گفت: پالس هایی که از سوی ترامپ برای ایران و جهانیان مخابره می شود؛ حاکی از تمایل ترامپ برای مذاکره با ایران است و این یعنی برجامی دیگر، و با توجه به درگیری های سیاسی در آمریکا، رئیس جمهور آمریکا درصدد است برجام را بنام خود تمام کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار