مدیر جهاد کشاورزی گالیکش خبر داد:

برداشت محصول کلزا از اراضی کشاورزی گالیکش آغاز شد / چهار مرکز خرید فعال شد

1403-06-26 08:06:31
0
102
برداشت محصول کلزا از اراضی کشاورزی گالیکش آغاز شد / چهار مرکز خرید فعال شد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">مدیر جهاد کشاورزی گالیکش از آغاز برداشت محصول کلزا در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، سید حمزه موسوی در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه اظهار کرد: در سال زراعی جاری بالغ بر 5 هزار و 700 هکتار از اراضی این شهرستان به کشت کلزا اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به سطح زیرکشت این محصول، پیش‌بینی می‌شود در مجموع بیش از 12 هزار تن محصول دانه روغنی کلزا در گالیکش برداشت و به مراکز خرید تعیین شده تحویل شود.

موسوی گفت: به جهت سهولت در تحویل کلزاهای برداشت شده کشاورزان، چهار مرکز خرید در سطح شهرستان گالیکش شامل؛ طلای سفید چوپانی، انبار اتحادیه تعاونی ینقاق، شرکت تعاونی اوغان و شرکت تعاونی 22 بهمن صادق‌آباد توسط جهاد کشاورزی شهرستان تعیین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش خاطرنشان کرد: به کشاورزان توصیه می‌شود در هنگام برداشت محصول حتماً در زمین‌های کشاورزی خود حضور داشته باشند و ضرورتاً از کمباین‌هایی که دارای گواهی معاینه فنی جهاد کشاورزی شهرستان هستند، برای عملیات برداشت محصول خود بهره گیرند.

وی افزود: امسال 160 کمباین در برداشت محصول مزارع گندم، جو و کلزا فعالیت خواهند داشت که از این تعداد 50 کمباین تاکنون معاینه فنی کسب کرده اند.

nilkooh1242 1

nilkooh1242 1

nilkooh1242 1

nilkooh1242 1

nilkooh1242 1

nilkooh1242 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار