مشارکت مؤسسه کریمه با گروه جهادی شهید ابراهیم هادی کلاله

1403-06-30 06:06:33
0
56
مشارکت مؤسسه کریمه با گروه جهادی شهید ابراهیم هادی کلاله
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">گروه مؤسسات قرآنی مردم&zwnj;نهاد ــ مؤسسه کریمه آل&zwnj;رسول(س) واحد کلاله استان گلستان با گروه جهادی شهید ابراهیم هادی این شهرستان به منظور برپایی دوره&zwnj;های قرآنی همکاری کرد.</span></p>

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل‌رسول(س) واحد کلاله استان گلستان با گروه جهادی شهید ابراهیم هادی شهرستان به منظور برپایی دوره‌های قرآنی و فرهنگی مشارکت و همکاری کرد.
این مشارکت همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با رویکرد برپایی دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، صوت و لحن و قرائت و همچنین حفظ سوره‌های کوچک قرآن ویژه خردسالان و بزرگسالان و همچنین دوره‌های هنری چون قالی‌بافی، عروسک‌بافی و برگزاری مسابقات حضوری و کارگاه مشاوره برگزار شد. 
برگزاری ضیافت افطار و اقامه نماز جماعت، همراه با اهدای هدیه به دختران و پسرا روزه‌دار در روستای باغلی مرامه سر پل در شهرستان گنبد از دیگر برنامه‌های این مشارکت بود. همچنین در این فعالیت جهادی، جبهه فرهنگی استان و بسیج شهرستان همکاری داشتند.
همچنین مراسم پرسمان مفاهیم قرآن همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) هر روز در ایام ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود. 

 1313325 332
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار