درهمایش روایت فتح آب مطرح شد؛

تقدیر فرمانده سپاه نینوا از نیروهای امدادی در سیل گلستان

1403-06-30 06:06:33
0
81
تقدیر فرمانده سپاه نینوا از نیروهای امدادی در سیل گلستان
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده سپاه نینوا گلستان از فعالیت های جهادی نیروهای امدادی ازجمله هلال احمر در سیل گلستان تقدیر کرد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی ظهر امروز درهمایش" روایت فتح آب" که در کانون طه گرگان برگزارشد، اظهار کرد: از تلا‌ش‌ همه دستگاه‌ها و نهادها در امدادرسانی به سیل‌زدگان  از جمله جمعیت هلال احمر قدردانی می کنم زیرا با همه توان و ظرفیت به‌صورت جهادی پای کار است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر از زمان شروع این حادثه تلخ در کنار مردم بود و هنوز هم همت جانانه آنان در مناطق سیل‌زده ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر هم ‌پای همیشگی قابل اعتماد و تا آخرین لحظه خادم و در کنار مردم و سایر خادمان بوده است.

وی با اشاربه فعالیت های ایثارگرانه گروه های جهادی بیان کرد: گروه‌های جهادی و مردمی نیز در سیل اخیر فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند و وحدت عملی بین شیعه و سنی را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان درخاتمه تاکید کرد: سپاه پاسداران در کنارسایر نیروهای مسلح پس از حل بحران سیل و بازگشت زندگی طبق روال عادی در مناطق سیل‌زده بودند و اکنون در زمان بازسازی و نوسازی این مناطق نیز در کنار مردم خواهند بود.

گفتنی است؛ همایش "روایت فتح آب" با حضور نمایندگان گروه های جهادی و مردمی، یگان های نظامی و برخی دستگاه های اجرایی امروز درکانون طه گرگان برگزار شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار