امام جمعه کلاله:

پاسخ شورای امنیت ایران کوبنده و قابل تحسین بود/ احتکار و گران‌فروشی حرام است/ مسئولین با احتکار کنندگان برخورد کنند

1403-06-30 06:06:33
0
53
پاسخ شورای امنیت ایران کوبنده و قابل تحسین بود/ احتکار و گران‌فروشی حرام است/ مسئولین با احتکار کنندگان برخورد کنند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: پاسخ شورای امنیت ایران دیر، ولی کوبنده و قابل تحسین بود و این تنها بخشی از پاسخ قاطع ایران به طرفین غربی است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله اظهار داشت: با وجود اینکه مسئولین ما در قبال تعهد خود پایند بودند، رئیس جمهور بی سیاست آمریکا در اولین اقدام نابخردانه خود، از تعهد بین المللی خارج شد.

وی افزود: پس از خارج شدن آمریکا از برجام، طرف اروپایی نیز حدود یکسال ایران را در انتظار تصمیم نهایی خود قرار داد و در نتیجه هیچ اقدام عملی در راستای تعهد برجامی خود انجام نداد.
کشیری تاکید کرد: همانطور که در جنگ بین اسرائیل و غزه مشاهده کردید، باید با دشمنان با زبان خودشان حرف زد؛ زمان خندیدن و مذاکره گذشته است و اقدام متقابل برجامی نیز به مانند این نتیجه خواهد داد.
امام جمعه کلاله تصریح کرد: اگر ما چهل سال در این دنیای ظلم و کفر دوام آوردیم، بخاطر استقامت ملت و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است.
خطیب جمعه کلاله با اشاره به گرامی های افسار گسیخته گفت: کشور ایران از بدو با اقتصادی بیمار دست و پنجه نرم کرد و این اقتصاد بیمار در حال حاضر یکی از معضلات کشور شده است.
وی ادامه داد: احتکار و گران‌فروشی حرام است، باید با احتکار و گران‌فروشی برخورد شود.
حجت الاسلام کشیری تشریح کرد: ایران دومین صادر کننده خرما است؛ گرانی آن چه ربطی به ترامپ دارد؟؛ عامل این گرانی دلالانی هستند که در لباس ترامپ ظاهر می شوند و متاسفانه دولت نیز توانایی مقابله با آنها را ندارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار