فرماندار کلاله:

سیزده متخلف بازار به پرداخت 48 میلیون جریمه محکوم شدند

1403-06-30 06:06:40
0
56
سیزده متخلف بازار به پرداخت 48 میلیون جریمه محکوم شدند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله گفت: با 158 بازدید بازرسان اداره صمت شهرستان کلاله، 13 متخلف شناسایی و به پرداخت 48 میلیون ریال محکوم شدند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کلاله با بیان اینکه امسال گروه های گشت مبارزه با تخلف و گرانفروشی اداره صنعت، معدن وتجارت این شهرستان 158 مورد بازدید از مراکز عرضه کالا داشته اند، گفت: با این اقدام 13 متخلف شناسایی و به پرداخت 48میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: این افراد در عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مرتکب تخلف شده و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی و جریمه شدند.

رئیس ستاد تنظیم بازار کلاله به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: به منظور کسب رضایت شهروندان و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی و توزیع ناعادلانه کالا، طرح تشدید نظارت برکم و کیف عرضه کالا به شهروندان از12 اردیبهشت تا 17 خرداد به اجرا گذاشته شده است.

فرماندارکلاله اعلام کرد: از اول سالجاری تاکنون 6 هزار و 600 کیلوگرم گوشت گوساله، سه هزار و 700کیلوگرم گوشت گوسفندی، 38 تن شکر و سه هزار و 800 کیلوگرم قند توزیع شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار