تیرخلاص فرماندار کلاله:

مردم نباید توقع عبور از روی تاج سد را داشته باشند/ لوله گذاری بعد از کاهش ارتفاع آب انجام می شود

1403-06-30 06:06:37
0
79
مردم نباید توقع عبور از روی تاج سد را داشته باشند/ لوله گذاری بعد از کاهش ارتفاع آب انجام می شود
<p style="text-align: justify;"><span dir="RTL" style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله با بیان اینکه برای تردد مردم دو محور دیگر نیز وجود دارد، گفت: نباید برای مردم توقع عبور از روی تاج سد ایجاد شود.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در گفتگو با خبرنگاران شهرستان کلاله با بیان اینکه برای تردد مردم دو محور دیگر نیز وجود دارد، گفت: قبول داریم که برای مردم سخت می شود و قبول هم داریم اعتراض کنند.

وی افزود: پل مدنظر پل قطعی این مسیر نیست و قرار بود امور آب تصمیمات لازم را برایتعریض و افزایش ارتقاع ان بگیرد ولی بنا به دلایلی تاکنون این پروژه عملیاتی نشده است.

فرماندار کلاله مشکل پل صوفی شیخ داز را تنها ارتفاع آب ندانست و گفت: مشکل ما، گل و لای و رسوب بود که قبل از پل و لوله های پل را پر کرد.

بیانی گفت: تلاش شد تا با لوله گذاری این مشکل مرتفع شود؛ ولی این اقدام مقطعی و غیر اصولی بود و هراس اینکه جان مردم به خطر بیفتد نیز وجود داشت.

رئیس شورای تامین شهرستان کلاله تاکید کرد: تاکنون دیده نشده که از تاج سد برای عبور و مرور وسایل نقلیه استفاده شود؛ مگر مواقع ضروری که این اقدام صورت گرفت و نباید برای مردم این توقع که این تاج برای عبور مرور است، ایجاد شود.

وی تصریح کرد: امور آب برای این پل برنامه بلند مدت دارد؛ اما تصمیم داریم با کم شدن ارتفاع آب و بصورت موقت با لوله گذاری مشکل را برطرف کنیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار