غراوی از کلاله رانده، از گنبد مانده

نماینده شرق گلستان: کاندیدا شدنم بستگی به اقبال مردم دارد/ رای گوگلان ها از سبد غراوی پرید/ تنها امید نماینده به استانی شدن انتخابات+ فیلم اظهارات غراوی

1403-06-30 08:06:29
0
58
نماینده شرق گلستان: کاندیدا شدنم بستگی به اقبال مردم دارد/ رای گوگلان ها از سبد غراوی پرید/ تنها امید نماینده به استانی شدن انتخابات+ فیلم اظهارات غراوی
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">نماینده شرق گلستان گفت: کاندیدا شدنم از شرق گلستان بستگی به اقبال مردم دارد و اگر مردم حس کنند که با ورودم می توانم در خدمت آنها باشم، کاندیدا می شوم.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، یکی از موضوعاتی که این روزها بحث محافل مختلف است، حوزه انتخابیه شهرام کوسه غراوی در دور بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بر همین اساس برخی در فضای مجازی از قول غراوی مبنی بر اینکه در دور بعد از این حوزه شرکت نخواهد کرد و فرصت به یکی از گوگلان ها داده می شود، خبر می دهند و برخی نیز از هراس کاندیدا شدن این نماینده از حوزه گنبد.

مسلما اگر ادعای قول غراوی در این حوزه صحت داشته باشد، با توجه به جمعیت بالای گوگلان ها در این حوزه، رای بالایی از این کاندیدا ریزش خواهد کرد.

همچنین با توجه به عملکرد و قیاس عملکرد وی و وجود کاندیداهای قدر سیاسی با قومیت های بزرگ و ریشه دار در گنبد کاووس، هراس اینکه وی در این حوزه از کرسی مجلس باز ماند نیز وجود دارد.

یقینا روحانیون، بزرگان و مردم گنبد کاووس نیز قبل از هر گونه تصمیم گیری در قبال غراوی، استعلامات لازم نسبت به عملکرد وی در حوزه شرق گلستان را خواهند گرفت و احتمالا با توجه به عملکرد وی، این موضوع یکی از دغدغه های غراوی خواهد بود.

به هر حال با توجه به تحرکات غراوی در شرق گلستان و حوزه گنبد، وی در تلاش است تا تصمیم نهایی خود، دو حوزه را از دست ندهد و در این راستا در پاسخ به سوالات خبرنگاران و مدیران کانال های تلگرامی نیز، اقبال مردم را لازمه ورود خود در این حوزه دانسته است.

اما یکی دیگر از امیدهای این نماینده مجلس استانی شدن انتخابات است که به این واسطه بتواند رای 15 درصدی یا بالاتر یموت های حوزه شرق گلستان و در کارزار استانی نیز بتواند رای مناسب ورود به مجلس را بدست آورد.

حال با این تفاسیر احتمال ورود وی از حوزه گنبد بیشتر است؛ مگر اینکه تصمیم و بررسی های این کاندیدای احتمالی، مبنی بر حضورش از شرق گلستان باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار