فرمانده سپاه نینوا گلستان خبرداد؛

ضدعفونی کردن مناطق سیل زده گلستان اولویت اصلی سپاه است/ فعالیت 10 دستگاه شستشو و گند زدا برای رفع آلودگی

1403-07-10 01:07:45
0
65
ضدعفونی کردن مناطق سیل زده گلستان اولویت اصلی سپاه است/ فعالیت 10 دستگاه شستشو و گند زدا برای رفع آلودگی
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده سپاه نینوا گفت: سپاه پاسداران با فعالیت 10 دستگاه شستشو و گند زدا، رفع آلودگی و جلوگیری از شیوع بیماریها درمناطق آق قلا و گمیشان را اولویت برنامه های خود دارد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از فروکش کردن آب، یکی از موضوعات مهم همزمان با لایروبی معابر و منازل، رفع آلودگی است.

وی با بیان اینکه حجم آبگرفتگی در آق قلا و گمیاشن و برخی از روستاها زیاد است، افزود: ما با هماهنگی فرماندهی کل سپاه و ابلاغ ایشان به سپاه های استانی و 5 سپاه معین ، نیروی زمینی به همراه یک تیم از تیپ44 بعثت نیروی زمینی بروجرد برای کمک به مردم عزیز در استان مستقر شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز با هماهنگی های استانی ، تعداد 10 دستگاه شست و شو گند زدا سپاه پساداران فعالیت خودرا آغاز کردند.

وی با اشاره به دستگاه ضدعفونی کننده و بهداشتی سپاه ادامه داد: تعداد 4 دستگاه DSM برای رفع آلودگی از معابر و منازل در اختیار داریم که این دستگاه ها قادر به شستشو معابر هستند وبا ظرفیت 2500 لیتر آب و مخازن رفع آلودگی دارند به شست وشو و گند زدایی می پردازند.

وی اضافه کرد:  4دستگاه بصورت پشتی ودر کوچه ها و معابری که  تردد ماشین امکان پذیر نیست، سمپاشی ها را انجام  داده و دو دستگاه هم درفش اقدامات خود را برای رفع آلودگی برای مردم عزیزمان در آق قلا انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: صبح فردا چهارشنبه28 فروردین ماه  تیم سپاه مازندران و تیم نیروی زمینی سپاه که یک تیپ خاص «جنگ نوین با آلودگی» دارد و تیم قوی ای هم هست به مدد مردم عزیز می آیند .

وی درخاتمه تاکید کرد: سپاه هم درکنار سیستم بهداشت و درمان استان در شهرستان های درگیرخواهد بود و تا زمانی که فرمانداران عزیز گمیشان و آق قلا  و مسئولین بهداشت اعلام نیاز کنند تجهیزات را در این مناطق نگه خواهیم داشت و به خدمات خود ادامه می دهیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار