فرماندار کلاله در حاشیه کلنگ بازسازی دو واحد مسکونی تخریب شده در سیل

سیل به ۶۰۸ واحد مسکونی در شهرستان کلاله آسیب وارد کرد/ کمک ۲تا ۵ میلیونی به ۳۱ خانواده آسیب دیده از سیل

1403-07-10 01:07:36
0
50
سیل به ۶۰۸ واحد مسکونی در شهرستان کلاله آسیب وارد کرد/ کمک ۲تا ۵ میلیونی به ۳۱ خانواده آسیب دیده از سیل
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله گفت: سیل سال اسفند ماه ۹۷ به ۶۰۸ واحد مسکونی شهرستان کلاله آسیب وارد کرد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر بیانی در حاشیه کلنگ بازسازی دو واحد مسکونی تخریب شده ناشی از سیلاب باران اسفندماه که با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انجام شد، اظهار داشت:سیلاب و بارش شدید باران در اسفند ماه؛ به" ۶۰۸ واحد " مسکونی شهر و روستاهای کلاله خسارت وارد کرد.

وی افزود: "۴۸۶ واحد مسکونی" به جهت تخریب؛ نیاز به بازسازی دارد و "۱۴۰ واحد مسکونی" دیگر نیز با تعمیرات قابلیت سکونت پیدا می کند .
فرماندار کلاله تصریح کرد: برای هر واحد مسکونی نیاز به بازسازی روستایی، مبلغ "۴۰ میلیون تومان وام کم بهره و ۱۰ میلیون تومان" بلاعوض تعلق می گیرد؛ ضمن اینکه در شهر میزان "۵۰ میلیون تومان وام کم بهره" و "۱۲ میلیون تومان" بلاعوض خواهد بود.
رئیس مدیریت بحران شهرستان کلاله وام تعمیراتی را ۵ تا ۱۵ میلیون تومان و بلاعوض را ۲ تا ۵ میلیون تومان اعلام کرد و در ادامه گفت: طی این هفته به ۳۱ نفر از اهالی آسیب دیده که پیش از این شناسایی شده اند؛ مبلغ ۲ تا ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض معشیتی و خرید لوازم منزل واگذار می شود.

IMG 20190414 122046 273

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار