امام جمعه شهرستان کلاله:

به پاسداران خود افتخار می کنیم/ سپاه، شاخ دشمنان را در خاورمیانه شکست

1403-06-31 12:06:13
0
50
به پاسداران خود افتخار می کنیم/ سپاه، شاخ دشمنان را در خاورمیانه شکست
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: همه ملت ایران به اینکه سپاهی و پاسدار هستند، افتخار می کنند و دشمنان باید بدانند که پاسداران در دل این ملت جای دارند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه سازمان ملل تحت سلطه کشورهای مزدور و مستکبر است، گفت: هر کشوری که پول بدهد، سازمان ملل مال آن کشور است.

وی افزود: مسلمان پای تعهد خود می ماند و براساس تعهد، ما برجام را یک طرفه اجرا کردیم و اجرا می کنیم و این در حالی است که تحریم ها نه تنها برداشته نشد، بلکه در حال افزایش است.

امام جمعه کلاله با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با نظام جمهوری ایران و مردم آن، اظهار داشت: کینه آمریکایی ها به اندازه ای است که مانع کمک های صلیب سرخ به مردم سیل زده کشورمان شد؛ و این نشان از کینه دشمنان این نظام است.

حجت الاسلام کشیری با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت هستند، گفت: هر آنچه برای این ملت وفادار و مقاوم ایران انجام دهیم، کم است، ما در ۸ سال دفاع مقدس روی پای خود ایستادیم ‌و ثمره این مقاومت را در عراق و سوریه دیدیم.

کشیری تصریح کرد: آمریکا که خود به وجود آورنده داعش بود، الان مدعی مقابله و ریشه کن کردن داعش است؛ در صورتی که این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که شاخ دشمنان و تروریست ها را در خاورمیانه، شکست.

امام جمعه کلاله گریزی بر سیاست خصمانه آمریکا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت و گفت: آمریکا که خود در رأس تروریست های جهان است یک نهاد رسمی و خدمتگزار یک کشور که در دل ملت خود جای دارد را تروریست می نامد.

کشیری با هشدار به آمریکا و هم پیمانان وی،تاکید کرد: همه ما به اینکه سپاهی و پاسدار هستیم، افتخار می کنیم و اگر دشمنان در مقابل ما عرض اندام کنند، پاسخ دندان شکنی خواهیم داد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار