جهانگیری برای ما غریبه است

چرا معاون اول رئیس جمهور در انتخاب استاندار گلستان دخالت می کند؟

1403-06-31 12:06:03
0
54
چرا معاون اول رئیس جمهور در انتخاب استاندار گلستان دخالت می کند؟
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">گفته شده جهانگیری با فشار برخی گروههای سیاسی بر روی (م - ص) نظر دارد و این فرد نیز قول مساعد داده تا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هوای جهانگیری را داشته باشد .</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، یک منبع مطلع گفت : در انتخاب استاندار گلستان نظر آخر را اسحق جهانگیری داده و استاندار را او به روحانی رییس جمهور معرفی می کند .

گفته شده جهانگیری با فشار برخی گروههای سیاسی بر روی (م - ص) نظر دارد و این فرد نیز قول مساعد داده تا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هوای جهانگیری را داشته باشد .

به نظر می رسد این تحلیل واقعیت داشته باشد که جهانگیری با انتصابات حساس به دنبال فتح انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است و جهانگیری مهره هایی را در دولت می چیند که به وی ارادت محض داشته و در انتخابات هوایش را داشته باشند .

حسن روحانی نیز که طبق قانون بیشتر از دو دوره نمی تواند رئیس جمهور باشد ، انگیزه ای برای ایستادگی در برابر این جریان ها نداشته و طبعا دخالتی در این عزل و نصب ها نمی کند .

از این جهت است که طیف جهانگیری و کارگزاران به شدت طیف بچه های شمال را تخریب می کنند ، عزل مناف هاشمی هم در راستای همین تحلیل ارزیابی می شود تا او نتواند ریاست یکی از سازمانهای مهم کشور یعنی سازمان مالیاتی را تصاحب کند .

با توجه به اینکه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور یکی از نفرات اصلی انتصاب استانداران است می توان متصور شد چرا بیشترین فشارها در دولت و کابینه متوجه اوست چون کارگزاران به رهبری جهانگیری می خواهند انتصابات به سمت حزب آنها باشد اما رحمانی فضلی تا بحال مقاومت کرده است و به همین خاطر است که طیف های تندرو اصلاح طلب مدام رحمانی فضلی را به تیغ نقد می سپارند .

این نکته نیز حائز اهمیت است همانطور که در جغرافیای استان گلستان بحث بومی و غیر بومی مطرح است در سطح کشور هم چنین موضوعی به صورت جنگ پنهان قدرت مطرح است و طیف کرمانی ها با حضور جهانگیری به هیچ وجه بر نمی تابد محور شمال در کشور به جایگاه های مهم و حساس برسند .

محور شمال را می توان به رئیسی ، علم الهدی و قالیباف در مشهد ، رحمانی فضلی در خراسان شمالی ، نورمفیدی و طاهری ها در گلستان ، لاریجانی ها و ناطق نوری در مازندران تعبیر کرد و می توان به این گروه افراد دیگری را هم اضافه کرد ، این افراد در مقاطع مختلف علیرغم سلایق مختلف سیاسی به کمک یکدیگر آمده اند اما جهانگیری برای ما یک غریبه است .

مراقب باشیم در دام بازی کثیف سیاسی حزب کارگزاران نیفتیم و عده ای بخواهند از مردم برای خودشان پله بسازند ، واقعا چقدر بد است که مردم در سیل و گرفتاری اند اما جهانگیری از این سیل و بدبختی مردم به دنبال فتح انتخابات 1400 است .

انتهای پیام /

توجه: انتشار این مطلب به معنی تاییذ یا رد آن نیست و تنها به عنوان مطالب وبگردی و در جهت اطلاع مردم از اخبار منتشر شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار