جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

احداث 20 پل در کمتر از 60 ساعت در مسیر گمیشان به بندرترکمن / ارائه خدمات درمانی به بیش از 78 هزار نفر در مناطق سیل زده گلستان

1403-06-31 12:06:09
0
62
احداث 20 پل در کمتر از 60 ساعت در مسیر گمیشان به بندرترکمن / ارائه خدمات درمانی به بیش از 78 هزار نفر در مناطق سیل زده گلستان
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خدمات درمانی رایگان به 65328 نفر توسط بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در آق قلا و 13000 نفر توسط بیمارستان نیروی دریایی در سیمین شهر و گمیشان در این ایام انجام شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی با بیان اینکه امام حسین(ع) مظهر آزادی و فداکاری است و تمام هستی خود (اهل بیت و جان خود) را در عاشورا فدای دین و اسلام کرد، اظهارکرد: امام خمینی(ره) سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند و با این تصمیم ، تکلیف و افق پاسداری مشخص شد.

وی ادامه داد: این لباس سبز پاسداری در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت رنگ خون به خود گرفت و همچنین در جنگ نرم هستی و توان خود را به میدان آورد و امروز هم در مردم داری و مردم یاری با گِل آغشته شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه افتخار ما است که پیرو سیره اباعبدالله هستیم تصریح کرد: سپاه نینوا استان گلستان از همان روز اول در مناطق سیل زده استان حاضر شد و با صدور فرمان امام خامنه ای سپاه با تمام توان به مسئله ی سیل ورود پیدا کرد.

وی به ورود و امدادرسانی 7 سپاه معین استان اشاره کرد و گفت: یگان های وارد شده به استان نظیر نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوافضا، هوانیروز، تیپ 45 مهندسی ، بسیج سازندگی سپاه های معین ، بسیجیان و گروه های جهادی در حال امداد رسانی در مناطق مختلف استان هستند.

حسینی افزود: کمک به تامین امنیت از طریق بخش های گشت رضویون بسیج با هماهنگی نیروهای انتظامی در حال اجرا است.

وی توزیع اقلام امدادی ، فضاسازی فرهنگی و امید بخشی به آسیب دیدگان را از دیگر اقدامات سپاه دانست ، تصریح کرد: خدمات درمانی رایگان به 65328 نفر توسط بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در آق قلا و 13000 نفر توسط بیمارستان نیروی دریایی در سیمین شهر و گمیشان در این ایام انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان به خدمات حوزه مهندسی سپاه در مناطق سیل زده استان اشاره کرد و گفت: در حوزه ی مهندسی 20 پل در کمتراز 60 ساعت روی مسیر گمیشان به بندرترکمن ایجاد شد.

وی به راه اندازی پل ارتباطی گرگان به آق قلا در عرض کمتر از 6 ساعت توسط تیپ 45 مهندسی سپاه اشاره کرد وافزود : بندانحرافی بندولی که سوپاپ اطمینان منطقه محسوب می شود هدیه ای از سوی سپاه به مردم شریف و عزیز منطقه است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار