فرمانده انتظامی گلستان:

منتشرکنندگان اخبار کذب و شایعه‌پراکنان در حادثه سیل گلستان دستگیر شدند

1403-08-02 05:08:57
0
66
منتشرکنندگان اخبار کذب و شایعه‌پراکنان در حادثه سیل گلستان دستگیر شدند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری منتشر کنندگان اخبار کذب و شایعه&zwnj;پراکنان در حادثه سیل گلستان خبر داد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی‌اکبر جاویدان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یک نیاز ضروری و اساسی و همیشگی است.

وی ادامه داد: در زمان بحران این نیاز چند برابر احساس می‌شود و اگر امنیت نباشد امداد و نجات و مدیریت بحران رقم نخواهد خورد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: پس از وقوع بحران از یگان ویژه ناجا ۵۰۰ نیرو به گلستان تزریق شد و در مجموع ۶ هزار نیرو در استان نظم و امنیت مناطق سیل زده را بر عهده گرفته و امنیت را در استان برقرار کردند.

جاویدان بیان کرد: امسال تصادفات استان در طرح نوروزی ۸۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است و این در شرایطی بود که ما شرایط بحران و وظیفه برقراری نظم و امنیت را در استان داشتیم.

وی گفت: با رصد کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی در موضوع بحران سیل در استان تعدادی افرادی که از نقاط دیگر به گلستان سفر کرده و قصد برهم زدن فضای روانی و ایجاد اختلاف بین مردم را با انتشار تصاویر و محتوا در فضای مجازی را داشتند دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی گلستان گفت: نیروی انتظامی افتخار می‌کند که خادم مردم است و همانگونه که تا امروز امنیت را برقرار کردیم همچنان در خدمت مردم خواهیم بود./ فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار