سخنی بی پرده ؛

در هیاهوی سیل و مشکلات مردم ، استاندار ضعیف به گلستان تحمیل نشود / برخی منفعت طلبان بدنبال ماهیگیری از سیل ناخوانده اند !

1403-06-31 12:06:01
0
46
در هیاهوی سیل و مشکلات مردم ، استاندار ضعیف به گلستان تحمیل نشود / برخی منفعت طلبان بدنبال ماهیگیری از سیل ناخوانده اند !
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">حتما شرایط دیده شود و باید بدانیم که استان وقت آنچنانی ندارد که وقت و ظرفیت استان بخواهد صرف&nbsp;سیاسی&nbsp;بازی و&nbsp;سیل&nbsp;سواری منفعت طلبان و تن دادن به گزینه های تحمیلی آنها بشود.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، در شرایطی که تمام انرژی های مردم ، مسئولین ، نماینده ولی فقیه ، مجمع نمایندگان و نیروهای مسلح و... در مسیر رهایی مردم از سیل ، بازسازی و بازگشت مردم به منازل شان است ، سناریوی انتخاب استاندار نقل محافل سیاسی شده و این سناریو شده قصه پُر غصه فضای استانی که مردمش گرفتار در سیل هستند !

متاسفانه امروز در زمینه انتصاب استاندار دو تفکر در مقابل هم قرار گرفته اند :

1.️ تفکری که معتقد است الا و لابد باید استاندار بومی باشد !
2. ️تفکر دیگری که معتقد است استاندار باید غیربومی باشد !

سوال جدی این است که آیا نخبگان ما و مردم استان این دو تفکر را می پذیرند ؟

ما معتقدیم اینکه بگوییم الا و لابد باید استاندار بومی باشد غلط است و اینکه بگوییم الا و لابد باید استاندار غیربومی باشد ، غلط است و آنرا غیر کارشناسی می دانیم

امروز باید نیرویی بعنوان استاندار مطرح شود که از نوکنده تا مراوه تپه را بشناسند و باتهدیدها و فرصتهای استان آشنا و چالش ها و ظرفیت های استان را بداند و تعامل با اقوام را در عمل و کارنامه کاری ثابت کرده باشد .

درخواست این است که در این برهه حساس از زمان که کارهای به زمین مانده در استان کم نداریم و استان درگیر سیل است .

حتما شرایط دیده شود و باید بدانیم که استان وقت آنچنانی ندارد که وقت و ظرفیت استان بخواهد صرف سیاسی بازی و سیل سواری منفعت طلبان و تن دادن به گزینه های تحمیلی آنها بشود .

ما عامل تمام این مشکلات و سهم خواهی های ایجاد شده در فضای سیاسی استان برای معرفی گزینه را نبود وحدت حول محور منافع استان می دانیم .

بدینوسیله از تمام نخبگان ، دلسوزان ، عالمان وارسته ، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان مجلس ، همه و همه می خواهیم که دست بدست هم داده و ببینند چه چیزی بنغع استان و مردم سیل زده است و بهترین گزینه را بعنوان استاندار معرفی نموده و باقدرت دست رد به گزینه ها تحمیلی منفعت طلبان بزنند .

به قلم جواد گلچین

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار